Mild, Marcus & Mille Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Yuwie er et nettsted lignende facebook - men her tjener du penger! Det er helt gratis å bli medlem og du tjener i tillegg penger på å blogge, laste opp bilder, legge til venner, chatte, besøke andre profiler osv. Lett tjente penger spør du meg Hehe. Så nå synes jeg dere kan melde dere på her: http://www.yuwie.com/yuwie.asp?r=168676&vid=
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Det hørtes jo bra ut da... Men kan ikke skjønne at det kan gå???!!! må jo være noe lureri.... Ja Kari Normann er skepisk til lett tjente penger.... Hehe:)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 hehe venninna mi har faktisk fått betalt for det her! fikk 5 dollar første måneden, og da gjorde hun ikke særlig der inne.. jeg har et sånn surfeprogram jeg bruker da så jeg tjener penger hele tida når jeg surfer
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hmmm stilig:) Men hvordan er det med skatt og sånn liksom... Er det lov??? (tidligere siw m og lillemor, bytta nick) Ja, jeg er skeptisk... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå