Millerine Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Er på utkikk eter en god te jeg - uten koffein, så det må jo være en urtete da! Er litt lei av kamillete nå... og det er jo så kos med te nå i høstkulden! Har prøvd både brennesle og lakrisrot te, men de var ikke så gode.... Tips, anyone? God helg alle! Klem
line_n & sara Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 ta en tur i helsekosten, og lukt litt på pakkene der! de har stort utvalg i posete uten koffein! m alt fra bær til krydder! masse snadder! noen har prøver også!
annki83 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 hei ta en tur på helse kost eller helios. de har stor utvalg av mange gode teer. å kan sikkert hjelpe deg om du er i tvil ang koffein osv. lykke til
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 favoritten min er sweet chili fra yogi te som du finner på helsekostbutikker...helt spesiell te som jeg garanterer at du kommer til å like!
Mamma'n til 2 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Her går det mye i peppermynte te og i hvit te (har koffein i seg, men veldig lite - mindre enn grønn te og med flere antioksidanter)
3 har blitt 4 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Nype te har de i dagligvarebutikker.Kjempegod m en skive sitron i og er koffeinfri;-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Prøv teen fra London, det er frukt/bærte uten koffein. Kjempegode ;-) Ellers så er min favoritt CHAIte med melk og sukker ...
Vetlemori Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Kinsarvik Naturkost har veldig mye deilig! Ta deg en tur dit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå