Pærefrø Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Må ha den, men finner den ingen vei..... Skal skrive den litt om til min mann som er 30 i dag....
pinglo Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Stakkars meg som fyller 30, no e eg eldre enn i fjord. Håret mitt e begynt å gråne Nå kjøre eg rundt på mopeden, for mor mi har strikka kattapult? Har sangen i cd hylla mi ett sted, kan jo høre gjennom den, å skrive ned teksten. Hvis ingen andre kan den.
pinglo Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Stakkars meg som e fylt 40, nå e eg eldre enn i fjord. Håret mitt e begynt å gråne, ja åra setter sine spor. Å hviss du treffe meg på bussen, aldri tilby meg din plass Du trenge ikkje stå der å skrika, som om hørselen min var gått i dass. Å senga den e te å sova i, ja det har kånå mi bestemt. Før spang eg alltid etter damer, men hvorfor, vell det har eg glemt. (nei, stopp, vent litt...eg ska slå opp i almanakke mi fra 1955, det står sikkert der) Når andre suse rundt på disco, ser eg på fjernsynet i fred. Å når de jobba rundt i skogen, då komme eg itte på moped. Men eg fryse aldri på mopeden, for mor har strikka ei ?brok av ull? Hu seie eg e verneverdig, å må voktast som eg var av gull. (ja, du forstår det, at eg e volsomt snille med kånå eg. Eg går aldri him. Å nå ska eg ta ein trudelutt på trompeten min) Stakkars meg som e fylt 40, nå e eg eldre enn i fjord. Håret mitt e begynt å gråne, ja åra setter sine spor. Å eg som før var stor å kraftig (får ikke tar i hva de synger her) For brystkassen den sige ner. Dette er busserull.. Sikkert masse skrive feil, men håper du er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå