yvve73 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 I går begynte jeg å klø så fælt. På lårene og leggene, ingen andre steder på kroppen. Har ikke noe spesielle utslett, men kan til tider se noen små prikker som klør. Skikkelig plagsomt. I tillegg var jeg litt hoven i bena da jeg tok av sokkene i går kveld. Har tidligere ikke vært noe hoven i det hele tatt. Blodtrykk var veldig bra forrige uke i hvert fall. Jeg er 20+0 i dag. Noen som har vært borti noe lignende?( kløen altså)
Misses*fødeklar* Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg klør også noe helt forferdelig innimellom. Særlig helt nederset på bena, på tærne, mellom tærne. Det kommer og går. Har tenkt på sv.skapskløe, men trodde egentlig det ville være mye værre og mer eller mindre konstant. Men jeg har også merket at kløen kan komme dersom jeg er litt hoven i bena. Jeg tenkte spørre legen neste gang. Har ikke noe godt svar å gi deg på hva det er. (Jeg er 19+3)
januarbaby:-) høygravid Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 jeg klør jeg også,,,hele tiden og mest på leggene. Det er jo så godt å klø, så jeg klarer ikke stoppe. Da ender det jo med at jeg klør meg til blods. Ser ikke ut på leggene. synes det er helt forfærdelig. Har prøvd det meste å smøre på,men ingenting nytter.
yvve73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hvis det fortsetter i kveld, så skal jeg smøre med aloe vera gele. Det fungerer jo ved annen type kløe i hvert fall. Ellers får jeg høre med legen etter hvert jeg også. I hvert fall hvis jeg fortsetter å være hoven på kveldene. Sist svangerskap begynte jeg å bli hoven siste uke før fødsel, og da var legen veldig streng, og sa at jeg måtte unngå å spise så mye salt. Potetgull osv var da bannlyst. Men, da var det jo snakk om kun en uke, og det var jo helt greit, men nå er jeg jo ikke halvvegs i svangerskapet engang. O skrekk og gru!!!!!! Nei, det blir aloe vera gele i kveld i alle fall. Funker det, skal dere få beskjed. :=)
yvve73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Tror jeg skrev feil i første innlegget i dag, jeg er 19+0 i dag, ikke 20. Uff, man blir virrete av å gå gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå