Gå til innhold

10 dager igjen... Hvordan er formen, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen min er ikke særlig god. Prøver å tenke veldig positivt, men jeg er så sliten av å være gravid. Det har vært en sinnsyk opplevelse og se magen vokse og kjenne bebisen røre på seg, men nå er det NOK! :) Haha.. Off, syte syte...

Alt er klart for at hun skal komme, men siden jeg er førstegangs er det vel bare å belage seg på overtid!

Har så lyst til å være endel av oktoberklubben...

Er det flere som går rundt og føler at de går rundt med starten av influensa..?? Føler meg små-syk og veldig tung... Dette er kanskje vanlig på slutten?

Ellers kjenner jeg endel mens-smerter og masse kynnere... Kanskje starten på noe? Flere med samme symptomer? Hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager igjen her...

litt rastløs nå som jeg har perm, men blir fort sliten, så det er jo egentlig like greit.. det meste er klart, så trenger ikke stresse rundt i butikker osv heldigvis.

kjenner igjen den små-syle følelsen, snufser, føler meg varm i hodet og sånn,(og tung i kroppen til tider) men kan jo være årstiden ?

det med mens-smerter er kroppen som driver å jobber, gjør seg klar til det som skal skje. (heia, heia!)

(våknet en natt m sinnsyke smerter nederst i magen, fra navelen og ned, JM sa det var bare bra, kroppen som forbereder seg :)

så det nærmer seg, vi krysser fingre for at vi holder oss til oktoberklubben!! :)

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen til termin, og har det på akkurat samme måten :-)

Første uka av perm bakte jeg og holdt på, men nå, dagene snegler seg av gårde, og det skjer ikke noe med hun i magen, men hun kommer vel når hun er klar.

Men jeg går også med følelsen av forkjølelse på gang, verst om morgningen og kvelden., og desverre sover jeg ikke godt om natten heller, Sover godt i 3-4 timer, så er det dobesøk og vonde hender som preger resten av natten.

Har fått vann i armene som presser på nerver, så har derfor en sovende følelse kronisk i begge hender... Men det blir snart borte tenker jeg...

Har i tillegg prøvd å spise sterk mat kombinert med sex to kvelder nå, men fortsatt skjer det lite"!!!!

har gudsjelov en hund, som drar meg med ut på tur, så det tar litt tid om dagen :-)

men lykke til jenter, må si det er første gang jeg gleder meg til å skulle på sykehus, skal føde på Ullevål jeg da, hva med dere?

Skrevet

Kjenner meg igjen ja... 10 dagar til termin (ul-termin, menstermin er i morgon) og eg er heilt vanvittig trøtt og uopplagt. Ryggen verker, bekkenet skranglar, eg søv dårleg og kynnarane kjem og går heile dagen, med og uten menssmerter.

Har skikkelig dårleg samvittighet for guten vår på 2... Han er midt i "verste" lære-nye-ord-fasen, og kom bort til meg der eg låg på sofaen og sa "STAKKA mamma! Mamma sliten." Heldigvis er han hos dagmamma to dagar i veka, så han får leike med nokon som er litt meir aktive enn meg nett no...

Ellers så er vi i full gang med innflytting i nytt hus, men får ikkje straum og vatn før ut i neste veke. No jobbar vi med å få mest mulig møbler og ting&tang på plass sånn at det berre er oss sjølve igjen når straumen blir kobla til. Så, sjølv om eg er sliten håpar eg på at babyen held seg i ro, i alle fall til termin...

Skrevet

Hei Minigull07, hvordan er det østpå? :)

4 dager igjen her, og er både spent og skremt på tanken om at snart er han her... :-o Det er betydelig tyngre å gå gravid nå enn for bare 2 uker siden. Men for 2 uker siden var jeg i full jobb, gikk ut 13 dager før termin., så har ikke hatt så mange fridager ennå føler jeg :) Har jo vasket og kjøpt utstyr etc, nå må jeg begynne å slappe av :)

Har også menssmerter, nedpress, kynnere (vonde og vanlige), og hold/sting i siden. Proppen gikk for 12 dager siden, men ingenting har skjedd. Vi får se om vi begge holder oss i oktoberklubben :-)

Skrevet

7 dager igjen og bare nyter tiden. Slapper av hvis jeg føler for det, men føler at jeg ikke har problemer med noe jeg skal gjøre så synes jeg er veldig heldig. Gikk tre timer på shoppingsenter i går så jeg skal ikke klage iallefall. Men, for all del, det har ingenting å si om fødselen setter i gang snart. Er klar jeg:-).

Skrevet

Må le av meg selv... På onsdag vasket jeg bilen, naboene kom ut og spurte om jeg heller burde la være, men nei, underbevisstheten vil visst ha 'a ut! :)

Bekkenet og ryggen knelte etterpå, men men.. Kanskje det hjalp litt? Hihi..

Går rundt og føler meg rastløs... Venter på at noe skal skje snart.. Skrekk-blandet-fryd!

Jeg skal føde på Ahus og vil gjerne holde meg på et av de fine badene deres... Hva med dere? Ta det som det kommer? Jeg har faktisk skrevet ønskebrev.. Hihi.. Slik at Sambo husker hva jeg vil og IKKE vil.. Blir sikkert en stressa situasjon!! :)

Skrevet

Her her det kos!! :) Glad for å være hjemme selv om jeg savner Bergen! Og alle i aug-sep-okt klubben... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...