Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Har merket meg noen saker og vil bare høre om noen har dette bekreftet fra helsepersonell eller annet hold? - baby skal ikke ha mer enn 1000 ml mme i døgnet - Etter 6 mnd kun 600 m mme i døgnet Jeg har snakket med HS og de hadde ikke peiling men det var jo ingen overraskelse? Grunnen til at jeg spør at ting blir veldig fort en sannhet her inne uten at noen stiller spm ved det...Noen som har noen form for dokumentasjon? Ikke mening å starte noe krangel altså men jeg har lenge irritert meg over at det ikke finnes mer fakta fra myndighetene rundt mme så hadde vi sluppet å finne alt ut selv...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Nei, det er sant. Har lest det mange ganger i de bøkene jeg fikk da mini kom til Samt at HS sa det til meg... Maks 1000 ml i døgnet fordi magen ikke tåler mer. Blir for hardt! Grøten er mer vennlig mot den lille magen enn altfor mye melk. Maks 600 ml er fordi ungen ikke får i seg nok jern etc gjennom melka.. Så derfor må man supplere med annen mat enn melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå