Gå til innhold

Vært opp hundre ganger men...:) Malig og graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakka med søstra mi som er maler. Hun sa det ikke var farlig og male når man er gravid. Venninna hennes er også maler og hadde malt på jobben gjennom begge sine graviditeter.

Jeg trodde man måtte ta permisjon eller noe jeg...har jo hørt man helst ikke skal også. Blir så usikker...

Men jeg må male ei seng og ett stellebord. Kan jeg gjøre det selv da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luft godt, bruk maske så går det sikkert fint. Jeg planlegger å male kjøkkenet etter jul. :) Vennina mi jobber på malebutikk og sier at det er kun oljemaling som er farlig. Men det skal visst komme en ny type maling som ikke inneholder de der farlige greiene som kan brukes i stedet for oljemaling. Hør på butikken der du kjøper maling. :)

Skrevet

Hei..jeg jobber som maler og fikk beskjed av min sjef,jordmor og legen at jeg IKKE burde male. Jeg går nå på svangerskapspenger. Men det å male et rom eller fler hjemme går bra hvis du lufter godt.Det er dessuten oljemalingen som er verst.

Skrevet

Jippi:) Da fikk jeg litt rett over søstern da. Vi satt og krangla i bilen i går fra oslo og hun mente det ikke var noen sak og jobbe som maler om man var gravid og jeg sa da at man ikke burde. Hu syns det jeg sa bare var tull men er jo mye gass når man er i lukta hver dag i flere mnd med baby i magen.

Skrevet

Faen, der er jo oljemaling jeg MÅ male med siden panelen vår er malt fra før... *sukk* Jaja, da blir det bra med lufting og maske på meg... For male det må vi uansett...

Skrevet

Så lenge du lufter godt mens du holder på så går det bra. Og du kan jo male med vanntynnet oljemaling, den er ikke så heftig på løsemiddelfronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...