madde på pergo Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Var hos legen i går med datteren min som hadde vondt i halsen sin, jeg har et veldig godt forhold til legen, og jeg sa at jeg prøvde å få en til... Helt uten videre sa han bare: "vi kan jo ta en test nå, bere for å se om du er gravid" Jeg visste det var for tidlig å teste, er jo bare på dag 20 i syklusen i dag. Men, jeg tisset på glasset, leverte den i luken og satt meg på kontoret igjen sammen med legen! Var sååååå spent!!! Leser jo om mange her inne som tester positivt en uke før IKM. Men, så ble jeg skuffet...igjen... Den var negativ, og han presiserte det godt også. Bare for å gni det inn sa han: "ikke antydning til positiv en gang" Det hjalp jo veldig at han sa!!! Men, kan jo hende dette var alt for tidlig å teste også! Legen sa at om 3 uker kunne jeg komme tilbake igjen for en ny test. Håper virkelig det har klaffet denne mnd! Tror dere dette var for tidlig å teste? Altså på dag 20 i syklusen...
gravid me nr 8 :-) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 kansje litt for tidlig å teste enda...du kan jo prøve en cb 3 dager før ikm å se om den gir noe utslag:) komer litt ann på hvor mye hcg du produserer tidlig i svangerskapet,mange må gå over tiden før den slår ut skikkelig så d er jo håp hos deg da:) masse lykke til
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 hei! har skrevet med deg litt isted på en annen tråd. jeg testet neg. tom dag 22. dag 23 og 24 ble det pos. svakt med tydlig:) så det er håp enda;)
madde på pergo Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 ÅÅÅ... Nå ble jeg glad!!! Da er det håp enda!!! Skulle bare ønske jeg ble gravid snart, så jeg slipper å sitte på jobben og bare tenke på om jeg er det eller ikke... Kryss fingrer og tær for lille meg!=)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 ja vet hvordan det er,man tenker jo ikke på noe annet men... er ikke alle som produserer hcg så tidlig da,noen er flere uker over ikm før de for pos. så du må ikke bli skuffet om det blir neg. om noen dager igjen:) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå