Forskeren Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har en one tree hill vogn som jeg digger, har hatt den i 3 år. Problemet er at lillebror holder på å vokse ut av bagen, han er 4,5 mnd (var aldri problem med storesøster som var mindre av str, hun lå i bagen til 8 mnd). Kan jeg legge han i sportsdelen som heller litt i ryggen allerede nå (eller snart)? OTH er jo "bedre" enn andre vogner, i og med at det er en slags hengekøye. Eller bør jeg kjøpe en stor bagvogn (billig brukt, håper jeg i så fall) som han kan bruke i de neste 4-5 mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå