Gå til innhold

SA...noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+2 i dag, endelig blitt gravid etter 15pp. Men, så står jeg opp og går på toalettet...og det er kommer litt mørkerødt blod, en liten slimklump... er redd dette er en sa. men, så hører man jo at det er vanlig med litt blødninger tidlig i svangerskapet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg, for dette er nok veldig individuelt hvordan en SA oppleves, men jeg kan jo fortelle deg at når jeg selv mistet, begynte jeg å blø litt forsiktig friskt blod. Etter et-par-tre timer gikk det over i skikkelig kraftig blødning. Masse friskt blod! Ikke noe særlig klumper hos meg (men det var jo veldig tidlig da).

Ved 1. SA bløddde jeg av og på i 3 uker, andre gangen bare i 4 dager.

Så tro desverre ikke at det finnes noe fasitsvar på dette med SA/MA.

 

Men som du sier er det mangen som blør tidlig i svangerskapet!

 

Håper at spiren din fortsatt sitter! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...