Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Det er lørdagsgodt for moderator.
Ikkelektuell Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Men - i går var jo torsdag!? Det er juks!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Forsåvidt ja, men for noen begynner vel lørdag på torsdag alt avhengig av drikkekultur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå