Gå til innhold

Hvorfor skal de som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt en SA/MA kreve at alle skal ta hensyn til deres følelser og behov? Er man gravid skal man liksom ikke snakke om det i frykt for å såre den som har mista. Det er faktisk veldig vanlig å miste tidlig i svangerskapet. Er jo nettopp derfor man kanskje ikke bør annonsere for hele verden at man er gravid før det er gått tre mnder. Syns de som mener dette bør tenke seg LITT om. Det er faktisk en grunn for at man mister også!

Hilsen ei som har mistet selv, men ikke krever at alle andre skal synes synd eller ta hensyn til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå syns jeg det er viktig at alle sammen tenker litt på det at vi er alle forskjellige!! Selv om du tenker sånn, betyr ikke det at alle andre gjør det.

Har ikke hatt en sa/ma selv. Men det skal ikke så mye energi til for å forstå at kvinner som har gått igjennom en SA/MA, kan ha det tøft i ettertid. Og det å bli minnet på lykken å bli gravid, kan også være veldig tøft for mange.

Jeg tenker som så, at det å ta hensyn til andres følelser, ER viktig. Uansett!

Skrevet

mener vel ikke a t ALLE og enhver skal syns synd på de men LITT skånsomhet er vel ikke å forrakte ?

Skrevet

Må nå gå ann å være litt fintfølende ikke sant.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...