Gå til innhold

Sex & Sånt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sex`en om dagene?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk bedre enn jeg hadde trodd... Men er bare i uke 28 da, så magen er ikke så voldsomt i veien enda.

Skrevet

Hæ, hva betyr det? Er det et nytt fremmedord?

;-)

Skrevet

He he... var i hvertfall 14 dager siden sist, og 14 dager siden gangen før det igjen... Kansje det blir noe på meg i helgen? :-) Er i uke 39 nå.

Skrevet

Fremmed ord ja!

Samboeren min vil ikke ha sex med meg han. Jeg vil forøvrig ikke ha sex jeg heller.. Men han plages litt med å skulle "penetrere" meg , siden det ligger ei lita ei inni der. samt at han synes ikke ting ser komfortabelt ut for min del. Magen er stor , stillingene er ubehagelige , jeg blir fort tørr , etc etc.

Dessuten tisser jeg før sex , under sex ( løper på do seff) og etterpå...

Så får jeg luft i magen ... Fjertebehov!!

Nei , ikke mye sex nei :-(

Like mye min feil som hans ..

Men vi koser mye da...:-)

Skrevet

ja, ikke lett å ha sex om dagen, med stor mage osv..(glidekrem er kjekt å ha forresten)

men mange måter å ha sex på, utenom samleie ;)

Skrevet

det er en stooor mage i veien, ja!!

oppdaga nettopp vivag krem som er et utmerket glidemiddel! anbefales! :)

Skrevet

har hatt en nede periode, men er i uke 39 nå og vil si at annenhverdag ca ikke er så værst da:) men vil jo si at pga magen blir det jo litt kreative merkelige stillinger, men det funker bra:)

Skrevet

Jeg er i uke 36 og vi har sex ca 2 - 3 ganger i uken. Nyter det fortsatt :)

Men det blir bare en stilling hele tiden da..Fra siden.

Skrevet

Her er sex`en som vanlig, 1-2 ganger hver dag... Blir bare to stillinger da men, det går bra =)

Skrevet

føler att jag får så mye vonde kynnare ett helt dygn etterpå så det blir att man drar sig litt før det... 3 uker til termin

Skrevet

Går i bølgedaler her. Jeg sovner desverre straks hodet treffer puta på kveldene når vi skal legge oss, og sambo er ikke hjemme fra jobb før mellom halv seks og halv sju på kveldene.. så det blir hovedsakelig i helgene + litt ekstra innimellom slagene. Gleder meg til å få tilbake formen igjen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...