Mamsen og lillegutt Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 gutten min søler og griser sånn når eg ammer han... må ALLTID ha en klut liggende rundt bh'en. irriterende.... Men han er ihvertall sluttet med skjolet:) En annen ting: hvor lenge bader dere ungene i det lille badekaret som er med stellebord? altså alder? Jeg syns han begynner å bli litt for lang allerede, og han er bare 12 uker...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Da jeg fortsatt kunne amme måtte jeg også hele tida ha gulpeklut rundt bhen for min griser og hele tida :-) Må fortsatt gjøre det når han drikker av flaska, men da under flaska mot halsen. Vi bruker fortsatt badebaljen. Men vi kjøpte det utenom stellebordet. Er litt større da. Merka i dag morges at det begynner å bli trangt. Ellers er det pga at han har begynt å sparke i vannet og det SPRUTER overalt :-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 når han drikker av flaske så griser han ikke:) Han gulper en del,så har alltid på smekke uansett. får bade han litt lenger oppi der da,så får vi tenke på å kjøpe en litt større balje. Hvor får man kjøpt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå