Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Tenker på myke, varme tøfler - helst med ull. Han har skinntøfler (ala robeez) nå, men de blir litt kalde nå om vinteren. Det eri ikke plass til strikket sokk oppi heller. I fjor hadde jeg en sånn tovet strikkesokk som det var sydd skinnsåle på - den var genial. Problemet er bare at jeg kjøpte den på et sånt husflidmarked, og jeg har ikke funnet noe tilsvarende ennå. noen som vet ? gjerne nettbutikk.
så var vi 4 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 De der tøflene du snakker om er veldig enkle å lage selv, så om du kan strikke (eller noen du kjenner kan det) er det fort gjort.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Men er det ikke litt styr på sy på det skinnet da ? Det var både såle under + at det var en kant langs sidene. Mamma strikker masse, og hadde nok produsert et par smurfesokker på en kveld....
så var vi 4 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 nei det kommer jo lit an på hvor dekorativt det skal være, men spør moren din om hun kanskje kan prøve å lage sånne. De har mange fine oppskrifter på tovasokker/tøfler man kan sy skinn på.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for tips - jeg har jo uansett de gamle som mal.... Tror jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå