Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #26 Skrevet 20. oktober 2007 I grunn mine også jeab... men i år er alle ting forandret. Jeg er veldig gravid og ikke til å stoppe når det kommer til julebrus...pepperkaker derimot kommer ikke i mitt hus før nærmere lucia dagen. HI
Ikkelektuell Skrevet 20. oktober 2007 #27 Skrevet 20. oktober 2007 Det er greit. Jeg skal ikke si det til noen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #28 Skrevet 20. oktober 2007 Innovativt.... I know;) Patent? Hmmmmm, ikke dumt, det skal jeg faen ta meg ta å gjøre:) Neida, det var faktisk et veldig godt spørsmål du kom med Jeab, jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg tok det for gitt at han laget mat til henne også.... sannsynligvis en snever tankegang, et resultat av at jeg blir bortskjemt med slikt selv, og derfor tar det for gitt at andre også blir det. Så hvis det var slik at han laget omelett kun til seg selv, må jeg få lov til å beklage på det sterkeste til HI, og tilføye at i så tilfelle hadde jeg også blitt irrirert.
Ikkelektuell Skrevet 20. oktober 2007 #29 Skrevet 20. oktober 2007 Ingen fare, tror jeg. HI er høy på julebrus og ville nok kunne tilgi deg om du solgte bestemora hennes.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #30 Skrevet 20. oktober 2007 Ikkesant! Tidligere på kvelden hadde jeg nemlig spist. Å da var ikke han sulten. Vi spiser sjeldent den samme kveldsmaten for vi er ikke sulten samtidig på kvelden. Uansett...når man lager mat å søler på komfyren så burde jo den som lager mat tørke opp flekken med en gang så den ikke tørker inn eller hur? Den som lager mat har ansvar for at benken og komfyren blir tørket av underveis hvis søl. Når jeg lager middag er "arbeidsplassen" ryddig når vi setter oss til bords. På det viset blir det mer trivelig å spise i samme rom som man har laget mat. Den som eventuelt blir laget mat til kan rydde opp etter maten. Stable i oppvaskmaskin, tørke av bord og ta ut matsøppel. HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #31 Skrevet 20. oktober 2007 HI er så absolutt høy på julebrus...to flasker fulle av deilig kullsyre og e-stoffer er alt som skal til for å lage en happy lørdag! jeab....bare gled deg til desember! HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #32 Skrevet 20. oktober 2007 Apropos patenter, julebrus, og salg av HI`s bestemorskinn, jeg tror jeg skal gå å skrubbe keramisktoppen min jeg.....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #33 Skrevet 20. oktober 2007 Enjoy! Jeg stuper til sengs.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå