Gå til innhold

Lillegutt er invitert i 3 års dag i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gi? Har ikke peiling på sånt jeg og hva det skal koste det enn kjøper liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

er det gutt eller jente? pengesummen bestemmer du selv, men jeg pleier å holde meg rundt 2-300 kr. Samler h*n på brio togbanen, eller lego/duplo? Er det biler eller dukker som er aktuelt? Og har du spurt foreldrene hva h*n ønsker seg?

Skrevet

200-300 i et barneselskap? Er ikke det litt mye egentlig? Tenk når alle begynner å feire bursdagene sine så er 200-300 mye. DEt var faktisk det vi fikk av tanter og onkler til bursdager da vi var tenåringer.

Skrevet

Det var mye ja! Hadde jeg ALDRI gitt i ett barneselskap!. Hadde holdt meg fra 50 - 100 kr:)

Skrevet

Jeg syns 2-300 er mye ja. Dersom det er en venn av din sønn, ville jeg brukt rundt 100-200 kr. Men det kommer jo litt ann på hvor godt de kjenner hverandre også.

Skrevet

Oiii...200-300 kr bruker ikke vi på en barnabursdag. Da hadde vi blakka oss fullstendig. Har to gutter som går i 10 bursdager hver. Det blir 4000-5000 tusen i året, før familie blir regnet med...

Litt kjipere her:) I barnehagen ble vi enige om 50-100 kr (helst 50 lappen), og vi går ikke noe særlig over 100 lappen i vennebursdager heller.

Skrevet

Vi holder oss til ting rundt 50-100 kr! Puslespill, bøker, kjøpte faktisk et "sminkesett" til et lite jåletre av en 4 åring. Kjøpt på Brio lekebutikk da...

Hør i bhg eller med foreldrene hva barnet ønsker el intresserer seg for!

Skrevet

Nå må dere ikke henge dere opp i hva jeg skriver at JEG bruker på gave til unger. Jeg har verken tanteunger, mange små søskenebarn og venner med barn så jeg slipper unna det verste, og da er ikke 2-300 kr mye å bruke når du gjør det 2-3 ganger i året ;)

Skrevet

2-3 ganger i året ja, men det blir jo sikker 10-12 ganger i året, og det er faktisk ganske mye penger.. Vi hadde tenkt å gi en spesiell kopp som vi ikke har sett andre plasser og putte opp i en 50 lapp og en godtepose, men vet jo ikke om det er bra nok liksom

Skrevet

tror heller jeg ville lagt en liten bok/leke sammens med den enn penger, 3åringer gjør ikke så mye med penger ;) Og det er bra nok.

Skrevet

Det høres ut som en fin gave. 3 åringer synes jo det er spennende med penger. Kanskje skulle du gi det i kr stykker? :)

Min lille supergutt. Det er vel ikke så rart at en reagerer litt på den summen, når du ikke presiserer at det er få barneselskap det er snakk om:) Vi har jo alle forskjellig økonomi og prioriteringer.

Foreldregruppen i vår barnehage er veldig sammensatt mht. økonomi og etinisk bakgrunn og en mor tok spm. opp til slutt fordi en del følte at de ikke hadde råd til å gå i barneselskap.

Skrevet

HVis det er barn frsa barnehagen hans er det valig å gi mellom 50-100 kroner.

I det siste har vi gitt:

- Lekefly

- Fiskespill

- Munnspill

Og fått bl.a.:

- Puslespill

- Nysgjerrige Nils-figur med fly

- lekebil

Er det venners barn kan du gi til rundt 200,- .

Da kan du f.eks gi Duplo-figurer, bok, DVD osv.

Skrevet

herlighet altså, jeg sa at JEG bruker så mye, det står ingen plasser at det er den rette summen. Og det er vel verken nødvendig eller påkrevd å måtte redegjøre for alle beslutningene man tar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...