Gå til innhold

Når synker tempen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synker den flere dager før tr, eller bare dagen før? Jeg er 13 eller 14 dpo og hadde fortsatt høy temperatur i morges, men negativ test:( Lurer på om det da er sannsynlig at tempen synker i morgen og tr dukker opp søndag?

Jaja, tiden vil vise... Alt håp er vel ikke ute før tr er her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synker den dagen du får mens!

I hverfall på meg.... Måler alltid kl 6, og den dagen tempen synker, kan du ta deg f*** på at tr kommer!!

Tempen er forresten alltid høy mellom EL og IKM, det er dersom sen stiger etter EL at det er håp :)

Hvordan er tempen din nå? Jevn? Stiger?

Skrevet

Jeg målte bare til et par dager over el, for å se hvilken dag etter positiv test el kom (hadde positiv test på kvelden den 4/10). Så vet egentlig ikke om den er jevn eller stigende nå, målte bare i morges før jeg tok gr.test for å få indikasjon på om tr var på tur eller ikke. Var på ul på formiddagen 5/10 og fikk beskjed at el ville høyst sannsynlig komme innen et døgn. Fikk ikke målt tempen den 6., men hadde steget til 36, 8 den 7., så el var enten 5. eller 6. Tempen i morges var 36, 8 så da er den vel mest sannsynlig jevn og ikke stigende.. Sukk, det er vel bare å innstille seg på tr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...