Eira2010 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Synker den flere dager før tr, eller bare dagen før? Jeg er 13 eller 14 dpo og hadde fortsatt høy temperatur i morges, men negativ test:( Lurer på om det da er sannsynlig at tempen synker i morgen og tr dukker opp søndag? Jaja, tiden vil vise... Alt håp er vel ikke ute før tr er her.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Synker den dagen du får mens! I hverfall på meg.... Måler alltid kl 6, og den dagen tempen synker, kan du ta deg f*** på at tr kommer!! Tempen er forresten alltid høy mellom EL og IKM, det er dersom sen stiger etter EL at det er håp Hvordan er tempen din nå? Jevn? Stiger?
Eira2010 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg målte bare til et par dager over el, for å se hvilken dag etter positiv test el kom (hadde positiv test på kvelden den 4/10). Så vet egentlig ikke om den er jevn eller stigende nå, målte bare i morges før jeg tok gr.test for å få indikasjon på om tr var på tur eller ikke. Var på ul på formiddagen 5/10 og fikk beskjed at el ville høyst sannsynlig komme innen et døgn. Fikk ikke målt tempen den 6., men hadde steget til 36, 8 den 7., så el var enten 5. eller 6. Tempen i morges var 36, 8 så da er den vel mest sannsynlig jevn og ikke stigende.. Sukk, det er vel bare å innstille seg på tr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå