Gå til innhold

Hvordan blir man brannmann? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i kommunen er det "bare å melde" seg. Men du må selvsagt forplikte deg til å være med på kurs og opplæring.

Her har jo ikke brannfolkene bare det som jobb, men har annen jobb samtidig.

Skrevet

Her jeg bor har vi også ett "frivillig" brannkorps. Pleier være sånn på mindre steder. Hvem som helst nær sagt med normal helse og fysikk kan melde seg på.

Brannstasjonen er bemannet med noen faste, og ved brann innkalles de frivillige som får lønn pr oppdrag.

 

Utover det stemmer nok den linken du fikk lenger opp for å bli brannmann.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...