NessaS Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 http://www.nrbr.no/Slik%20blir%20du.asp Kan hende det er litt ulik praksis rundt omkring i landet da.
Nit@™ Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Her i kommunen er det "bare å melde" seg. Men du må selvsagt forplikte deg til å være med på kurs og opplæring. Her har jo ikke brannfolkene bare det som jobb, men har annen jobb samtidig.
Hjertefamilien Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Her jeg bor har vi også ett "frivillig" brannkorps. Pleier være sånn på mindre steder. Hvem som helst nær sagt med normal helse og fysikk kan melde seg på. Brannstasjonen er bemannet med noen faste, og ved brann innkalles de frivillige som får lønn pr oppdrag. Utover det stemmer nok den linken du fikk lenger opp for å bli brannmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå