Gå til innhold

Bare det som mangla...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid, var hos legen og han tok celleprøver. En uke etterpå aborterte jeg, måtte inn for utskrapning på søndag. (min andra abort i år) Hadde store smerter etterpå, og etter en ny ul på tirsdag viste det seg at de ikke hadde fått med seg alt pga bakovervendt livmor og måtte legge i narkose for en ny runde da. I går ringte legen min meg og sa at resultatene fra celleprøvene viste celleforandringer med høygradig lesjon, så nå må jeg mest sansynlig fjerne en del av livmoren og det gjør jo ikke akkurat sjangsene bedre for at en svangerskap skal gå bra neste gang. Faen!!!! Jeg vil ha en baby til!!! Orker ikke flere dårlige nyheter nå jeg :-(((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Vil bare gi deg en klem jeg. Det der hørtes ikke noe morsomt ut.

Håper alt går bra til slutt.

Skrevet

Uff,det var ille.

Antar at du må koniserers,og ville bare si at jeg ble det for fire år siden og har hatt to flotte svangerskap og fødsler etterpå.Hadde også to aborter i tiden før jeg ble konisert.

Ønsker deg lykke til;-)

Skrevet

Å det var godt å høre Spinderella. Lurer litt jeg.... Tror du det er noen sammenheng mellom celleforandringene og abortene?

Skrevet

Jeg fikk oppdaget cellefornandring 4 mnd ut i svangerskapet. Men siden celleforandringer er vanlig under svangerskap ble det bare tatt oppfølgingsprøver 1 gang i mnd ut svangerskapet. Ble konisert 4 mnd etter fødselen. På biopsien etter fødsel ble det oppdaget kreftceller. Har du tatt biopsi? Regner mer de vil ta det først?

Jeg ble konisert for over 1 år siden, og må inn enda en gang nå pga celleforandringer igjen.

Si i i fra at du ønsker svangerskap etterpå. De tar nok minst mulig av livmorhalsen slik at svangerskap er mulig.

Selv om jeg forstår at det er tung, er det jo bra de oppdager det før det utvikler seg til noe mer.

De fjerner nok ikke noe del av livmoren, men av livmorhalsen.

Det skal mye til før de rører selve livmoren.

Skrevet

Aner ikke,har ikke tenkt over det egentlig....Men håper virkelig at det ordner seg for deg også!

Skrevet

Har også hatt konisering... og to flotte barn senere vil jeg si at det går nok fint.. lykke til med videre prøving :)

Skrevet

Takk for beroligende svar jenter. Håper og krysser fingrene for at de ikke må fjerne så mye. Jeg har ikke tatt biopsi, legen skulle sende henvisning til gyn pol, er nok det de skal gjøre der.

Skrevet

vil bare gi deg en god varm klem og ønske deg så masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...