dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Her har det plutselig blitt senhøst og nesten vinter. Lufta har forandret seg, luktene forandret seg og følelsen i kroppen forandrer seg... jeg har en dragning mot ullteppe og stearinlys og kakao, mot fyr i peisen og røde kalde kinn.... åååååååååå så deilig det er, men fryktelig kaldt. Lufta er helt "hard" og snikete, man må ha på ull all over og det er deilig! Dritgreigutten er på skolen, med rene klær i pose og sekk og på kroppen - det er fryktelig deilig for meg å vite! Vi oppdaget i går at dritgreijenta er av den bilsyke arten, så her blir det snuing av sete. Vi lånte jo Karomamma sitt for noen helger siden, og kjørte rundtomkring i hytt og pine, og dritgreijenta bare sov, hun som aldri sover i bil - bortsett fra i mormor sin..... hmmm og begge gangene var setet med fjeset frem. Vi har altså valget mellom spyende barn eller sovende barn :-))) Vi velger soving :-) Jeg er fryktelig glad for at jeg kan si at jeg vil ha trøst her inne, også får jeg det. Maud smiler av at jeg ber om det jeg vil høre, og jeg gjør det - jeg har alltid vært sånn. Og jeg gjør det jo her også, og dere bare sier fine ting, med en gang jeg trenger det - det er helt utrolig! tusen takk go'kvinns! Jeg håper dere får en fin høstdag dere også!!! godeste klemminga fra
Maud Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg smiler av deg og til deg. Synes det er en fantastisk egenskap jeg - å kunne vite hva man trenger, be om det og så være fornøyd når man får det. Altfor mange synes liksom det er mindre "verdt" hvis de selv har bedt om det først. "Ja, nå kommer du med blomster, ja. Det er bare fordi jeg ba deg om det det, du ville aldri tenkt på det selv! (sagt med sur kjeftekjerringstemme). Jeg synes også det er godt med høst, med kald klar luft og fine farger. Her har vi jo hatt mange strålende dager med sol og deilig høst. Storebror skulle på skogstur i dag. Tenk så deilig med en hel dag ute når sola skinner, lufta er kald og klar, de skal lage bål i skogen og grille pølser. I sekken er det kakao og flere varme klær. Håper de koser seg. I ettermiddag skal han til pappa'n. Mange dager for meg uten, men vi får nyte høsten hver for oss. Stor klem tilbake
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Smiler av dere begge to jeg Dere har så gd og lun humor Her skal vi ut å gå tur i det fine høstværet (bare de helvetes hannbikkjene til naboene blir tatt hånd om av purken). Sekken er allerede pakka med pølse,pinnebrøddeig, godis, bålved og masse kakao Ønsker dere en riktig god helg i det fine høstværet.
Plutseliten :) Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Det er deilig med klar høstluft.Det er koselig med fyr i peisen,stearinlys og kakao. Det er så bra at vaskemaskinen er fikset....du skulle hatt medalje for tålmodigheten din!! Det er lurt å be om hjelp,det er godt å ta det imot...alle trenger vi støtte og trøst i perioder.Og du er alltid en av dem som kommer med gode ord til andre,din herlige humor og oppmuntrende tone i det du skriver Bra med forovervendt sete...det har vi også gjort...og har nå spyfri biltur;) Mange høstklemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå