Gå til innhold

Jaja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så sitter man her da. Dødstrøtt og har huset fult av håndtverkere....de pusser op badet mitt. Trodde kanskje det var mer som på film at det kom kjekke karer...men neiiiiida.... myten om rørleggersprekk er ikke en myte!

MEN...det skal bli sinsykt digg å kunne legge seg i et badekar å slappe av om et par uker! :)

Flere enn meg som kjeder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp:) Jeg våkna i går med synnsykt diare. Hele går så var doen min beste venn(ps ikke kult og være i begravelse med diare)

Og trodde jeg var fin igjen etter en natt med søvn. Neida, like ille idag,kan ikke spise noe før jeg får vondt og løper på do...

Så ringte jobben og sa jeg ikke kom idag..Men tiden går sakte nå...

Skrevet

Noen dager går tiden ekstremt sakte.........

Du har ikke vært i Oslo å drukket vann da???

Det kan umulig være kult å være i begravelse med diare.. Begravelse i seg selv er jo ikke kult...

Skrevet

Nei, drakk ikke vann der. Bare brus:)

Sleit fælt ja,diare, ei som romsterer og så visste jeg at jeg måtte sitte der i en time. Jaja, godt og være ferdig med begravelsen da. Har vært mye syk og hadde store smerter(MS og kreft) så var forberedt på en måte selv om det var trist så fikk hun endelig fred.

Men livet går videre:)

Skrevet

Uff...to grufulle sykdommer. Søstra til ei vennine har nylig fått MS diagnose. Triste greier.

Da er det lissom ikke så viktig å klage på kranglete bekken og hodepine mer.. når man hører om sånt mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...