Gå til innhold

Når skal dem ha hostesaft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7,5 mnd. har begynt å bli forkjølet. Han har begynt å hoste en del. Det høres ut som det er tørrhoste.. Høres ikke slimete ut i halsen, enda hvertfall..

Han er litt snørrete.. Men klarer søren ikke bruke den derre snørrsugeren jeg..(!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har ikke peiling på hostesaft annet enn at man må passe på at en får den som er til barn...hørte om ei som fikk voksenhostesaft på apoteket selv om det ikke var det hun ba om.

Presser du inn den andre neseboren når du bruker snørrsugeren...det må i alle fall vi gjøre for å skape vakum.

Skrevet

Eneste du kan gi til så små er en som heter Solvipect, den er slimløsende. Ellers må du til legen men, er skjelden du får noe. Kanskje du får efendrin som åpner luftveiene om han er veldig tett.

Skrevet

hei!

jenta vår har hatt tørrhoste, hun fikk sånn hosteanfall men bare etter hun hadde lagt seg, å det var ikke slim eller noe.. brukte solvipect men det hjalp ikke, tok henne til legen å fikk vite at det var tørrhoste eller falsk krupp da som legene kaller det.. fikk resept på efedrin, det er hostedempende.. falsk krupp kommer at en virunsinfekson øverst i slimhinnene i stupen..det er helt normalt for barn i den alderen ditt og mitt barn er i å går over etter noen dager eller en uke..

gå til legen om barnet ditt plages veldig, så kandet jo hende det er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...