Monajenten Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Bindende påmelding. Dere som er påmeldte må melde dere av i dag innen kl. 18.00 hvis dere ikke kan likevel. Dere som har skrevet opp muligens venninner må finne ut om de skal være med eller ikke. Her er listen: 1. Mullebrud 21.juni.08 2. Monajenten 3. Lineberta 4. Intensity 5. Simsone 6. Simsone sin venninne muligens 7. Hey! L@mel@ med spire nr 4 8. Sigrun, nabojenta til L@mel@ 9. wonderFull (med forbehold, men melder meg av innen datoen om jeg ikke blir med....) 10. wonderFull sin venninne (muligens) 11. Salaten og Lykketrollet 12. Salaten og Lykketrollet (forsøker også å få med en venninne.) 13. Kattepusen purrrfekt (Aka utakknemlig bitch så dere vet hvem jeg er ) Kl. 18.00 i dag (fredag 19.10) blir antall påmeldte ringt og bekreftet hos Egon Bristol SÅ DERE SOM IKKE SKAL LIKEVEL, EVT. VENNINNENE DERES, MÅ MELDE AVBUD INNEN DA!!!!!!!!!!!!
Monajenten Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Da er bordet bekreftet, og vi har bestilling for 13 stk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå