alines Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 er en uke på overtid. Er spent på om hun stripper meg. Svigersøsteren min var på overtid 8 dager uten noe som helst tegn til fødsel, så dro hun til jordmor og ble strippet. 2 timer etterpå va riene i full gang.... Så nå er jeg kjempespent om jordmoren min vil strippe meg, og om jeg får samme effekt som min sivgersøster.... Kansje jeg endelig føder i løpet av døgnet... Er så spent på om det blir gutt eller jente......
meg & mine små Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Lykke til hos jordmor i dag, håper du får den ønskede effekten av strippingen
alines Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk for det... Kjenner jeg er skikkelig nervøs og har sommerfugler i magen om hverandre.....
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Lykke til :-) Du får fortelle oss hvordan det gikk :-) Tenk om du blir mamma i løpet av noen timer!!!
alines Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Ja nå har jeg vært hos jordmor... Hun undersøkte meg heldigvis, og røsket i livmortappen... Har hørt at det skal være så vondt, men jeg syns ikke det var noe vondt... Hun målte 1 cm åpning, og kjente hodet godt.... Livmortappen var godt flatet ut, så hun så ikke nå grunn til at ikke det skulle bli fødsel snart.... Nå blør jeg litt og ser på det som et godt tegn.... Håper virkelig dette fører til rier..
Mc Mum Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Oi så spennende dager du går i møte nå da:-)Ønsker deg masse lykke til:-)
spireliten Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Så spennende:) Vi må få høre hvordan det går Krysser fingrene for deg.
supermamma til 2 tette Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Hei alines, Hvor skal du føde? Er 2 uker på overtid i dag og har akkurat vært på kontroll. Hadde et par cm åpning og ble også strippet. Jeg blør ikke og har helt ærlig mistet litt troen på at denne fødselen skal komme igang av seg selv... Fikk ny time for kontroll på søndag, men ingen svar på når jeg evt blir satt igang, kan risikere å måtte gå enda en uke. Skjønner ikke helt hvor jeg skal finne motivasjon til å holde ut så lenge? Vi får håpe dagens "behandling" får fart på sakene for oss begge!!! Masse lykke til!!
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 er bare veldig nysgjerrig..hvordan går det med deg ?? åhh så spennende...
alines Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2007 Guttebaby 05.10.07 Jeg skal føde på nordland sentralsykehus. Stakkar skjønner ikke at du må vente så lenge.... Syns skikkelig synd i deg.... Jeg blør enda, og har masse murringer... Så håper selvsagt at det skjer noe... Men som deg har jeg mistet troen en del.... Jeg fikk time på sykehuset på onsdag. De ville egentlig vente mye lenger, men jordmoren min krevde at jeg fikk komme inn da.... Men det betyr jo ikke at jeg blir satt igang da... Hun sa heldigvis en annen positiv ting, og det var at siden alt var modent og "klart", så kom det ikke til å bli ille å bli satt igang... Var veldig glad for at hun sa det da.. Svigersøsteren min ble strippet og hadde ikke blødninger etterpå... Hun fikk sterke rier etter ca 5 timer... Vi får håpe at det har satt noe i gang hos deg også.... ))) Vi får satse på at det skjer noe i dag.....
supermamma til 2 tette Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Å, nå ble jeg glad!!! Både for det med svigersøsteren din og for det med igangsetting!! Vi får fokusere på det positive!! Uansett ikke lenge igjen nå :-) Jeg skal forresten føde på Bærum Sykehus og der lar de det gå 3 uker om ikke det er noen ekstra god grunn til å sette igang før da.. Krysser fingrene for oss!! Du får holde oss oppdatert hvordan det går utover dagen!! Spennende dette her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå