Gå til innhold

helt øm i underlivet,vondt for og gå..Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 30+5...fødte 1mnd før termin sist. noen som merket veldig når babyen la seg med hodet ned???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

Skrevet

Det hørtes ut som beskrivelse på bekkenløsning - sånn er det for meg hvertfall, øm i underlivet og vondt for å gå...

Skrevet

bekkenløsning har jeg..men dette er en annen følelse..kjennes ut som d er helt åpent innvendig..huff så ekkel setning;O)

Skrevet

Hmm, hvis du er bekymret - kanskje du burde ringe jordmor? Er jo ikke no godt å gå å lure...

Skrevet

Jeg er nå ca 30 uker å har fått akkurat det samme. Veldi øm i underlivet, slik at jeg må gå veldig forsiktig. Har en mistanke om at det har med bekkenløsning å gjøre ja..

Skrevet

ja kan jo være bekkenløsningen som gjør d...men jeg har mistet de smertene jeg hadde før,i bekkenet og nå er d bare ømt i underlivet og litt opp i magen..får ringe jordmor og høre...;)

Skrevet

Kjenner til følelsen. Regner med at det bare er kroppen som modner seg, og babyen som presser litt nedover i bekkenet, men det er kanskje lurt å ringe jordmor bare for å høre. :)

Skrevet

jm tror babyen har lagt seg med hodet ned,d kan gi en stikkende følelse og ømhet den første tiden...hun sparker og er livlig så d er bra;)

skal på kontroll den 25 okt så da får jeg vite om hun har snudd seg;)

Skrevet

Jeg har også dette, det er ømt i underlivet også når jeg bare sitter i sofaen eller ligger. Vondt å gå og må gå med museskritt. Opplever også innimellom som du sier at det kjennes "åpent" der nede. Kjennes som jeg nesten kunne tatt på hodet om jeg prøvde, hehe, men har ikke tenkt å prøve på det altså. Jordmor sa at det er fordi hun ligger så langt ned i bekkenet og det vil presse nedover og litt fremover :o)

Vi får bare holde ut!

Skrevet

Er også plaget med stikkinger/nedpress, er i uke 31 nå. Vurderer å ringe jordmor i løpet av dagen om det ikke kommer seg, bare for å sjekke at alt er okei liksom..

Skrevet

Hadde det likedan, særlig dersom jeg gikk en del. Presset veldig ned i underlivet. Ble bedre dersom jeg prøvde å løfte magen litt med hendene liksom. Synes jeg har bært babyen langt ned hele tiden så det er mulig det er derfor. Var ikke noe å bekymre seg for sa legen min iallefall. Tror det begynte rundt uke 30 til meg også. Hatt perioder hvor det har vært bedre. Nå er jeg i min 40.uke så da er det vel bare naturlig at det presser nedover:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...