Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Uff sitter her og aner ikke hva jeg skal gjøre - alle gode råd tas i mot med takk.. Fant i dag ut av at samboeren min har gått bak ryggen min. Jeg har hatt en dårlig følelse den siste måneden. Og i dag glemte han å lukke mailen sin før han dro på jobb... Er virkelig IKKE typisk meg å sjekke, men i dag klarte jeg ikke å la være ... og når det første jeg ser ved å ta et blikk på skjermen er nyåpnede kontoer på sex- og datesider satte jeg meg målløs ned. Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være - og brått fant jeg også en jente som sendte bilder av seg selv(ikke vulgære - men vanlige bilder) Med teksten glad i deg... Da fullstendig bitt av basillen klarte jeg å komme meg inn på facebookprofilen hans siden jeg hadde mailsiden hans åpen - da var det bare å lage nytt passord og restarte siden... ja ... det viser seg at denne jenta og min samboer har skrevet kjærlighetsdikt (ganske heftige også) til hverandre i en måneds tid, men etter datoene (sett at han ikke har slettet) at de sluttet med dette for ca tre uker siden... De har en slags konkurranse det kommer klart frem - over hvem som lager det fineste diktet, men under skriver hun også jeg er glad i deg, og samboeren min har ved ett tilfelle skrevet at han savner henne. Jeg er fire og en halv måned på vei med vårt første barn. Da han ble konfrontert nektet han først alt og mente jeg overdrev, når han skjønte at jeg hadde lest alt så la han seg helt flat. Og i kveld har det tatt helt av, han har gitt meg passord til alt og sier jeg kan fortsette å ha full tilgang til alt. Jeg er 25 og han er 22. Vi hadde kun vært sammen i tre måneder da jeg ble gravid og vi ble sammen enige om å beholde barnet - det er klart det har vært en tøff periode for begge... men å gå til et slikt skritt!!?? Han sier selvfølgelig at han ikke har ment noe av det han har skrevet og at han angrer som en hund for det han har gjort. Unnkydningen hans er at han gikk gjennom en tøff periode og hadde behov for bekreftelse, men at det aldri lå noe mer bak, men at han forstår at det var å gå langt over grensen og da magen min begynte å synes så avsluttet han det hele. Han ber på sine knær om tilgivelse og om at jeg skal gi han en sjanse til... Jeg vurderer å gi han en sjanse til mot at vi går til familierådgivning/terapi.... men mest av alt har jeg lyst til å gå min vei.... samtidig venter vi også et barn sammen og jeg føler at jeg bør gi han en sjanse til - så jeg føler at jeg kan si til barnet mitt at pappan hans/hennes og jeg prøvde så godt vi kunne, men passet bedre til å bo hver for oss.... Hva mener dere? Beklager hvis det er mye skrivefeil og dårlige setninger, klikken er halv seks om morgenen og jeg har ikke sovet et sekund i natt... *sukker tungt og gnir seg litt i de hovne øynene sine*
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 HI er - jeg må da også tilføre at samboeren min viser meg mye oppmerksomhet og er opptatt av både barnet mitt og meg,,, noe som har kommet spesielt de siste tre ukene(da meldingene mellom dem opphørte)... betyr dette at han har avsluttet "utroskapet" sitt og har skjønt at han har gjort noe fryktelig galt... eller er det bare fordi han tror han ikke skal bli avslørt?
Brummeline3barnsmor Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Tror faktisk han angrer....For å sette ting litt på spissen har han jo ikke vært utro da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå