Gå til innhold

ang. epedrual? er det vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det veldig vondt og ta epedrual?? er ikke begeistret for sprøyter:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... jeg har fått epidural før, i forbindelse med en operasjon... kan ikke huske at det var sånn kjempevondt... Du vil jo såklart kjenne det, men tror de fleste klarer den smerten... Ikke det, folk opplever smerter og reagerer på smerte helt individuelt... Men jeg personlig syntes ikke det var kjempevondt! :P

Skrevet

jeg har tatt det to ganger, og kan ærlig talt ikke komme på at det gjorde noe vondt.. men kanskje du kan få bedøvelsekrem først? vet ikke om d går an....

Skrevet

Jeg syns ikke det var vondt. Tror egentlig ikke at jeg kjente at de satt den en gang. Var mest fokusert på at jeg ikke måtte få en rie, siden jeg fikk beskjed om at jeg måtte sitte musestille....:-p

Skrevet

jeg syns ikke det var noe særlig vondt, syns det minnet litt om en vepsestikk (at det svir litt med en gang) også ble det varmt på en måte

Skrevet

Vel, hvis du synes riene er så vonde at du trenger smertelindring, er det å sette epiduralen ikke vondt.

Men de setter den med nål mellom ryggvirvlene, noe du ikke ser.

Et lite stikk kanskje, men som sagt det bryr du deg ikke om i situasjonen.

Du kan jo se ann hvordan du takler smertene før du bestemmer deg, kan jo være du ikke trenger det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt (tok det i forbindelse med KS), men jeg skvatt veldig - vet ikke helt hvorfor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...