Amanda- Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 herrgud jeg kjeder meg... hehe.. får ikke sove... hun vil tydeligvis holde meg våken... i natt og,.,.. hehe
Mor&barn Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 våken ja Alltid, på denne tiden av døgnet iallefall
Amanda- Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 hehe.. ja sant...så blir eg sikkert trøtt om ett par timer.. først klarer og komme meg i seng.. DER begynner samboer selvfølelig og snorke.. hehe.. blitt for "tjukk" til og sove på sofaen og.. hehe...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Her er jeg og som vanlig ;-) Tenkte jeg skulle se danmark-ukrainia på web-tv (er håndball-slave)...
Mor&barn Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 hehe ja kjenner til den. enten snorking eller så skal han puste meg i fjeset også er det halsbrann og dårlig med behagelige liggestillinger huff. lov å klage litt når det er 3 uker igjen
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er her...med besøk på sofaen tilogmed... hihi fettern til sambo får ikke lov til å sove.. forsåvidt så visste han de jo da:P sa det til han at det ikke var sikkert han fikk sove i fred..(type at jeg sitter her med pcen på fanget og skriver:
Amanda- Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 hehe.. uff.. ja halsbrann, bekkenløsning... snorking... hehe.. hva mer... hehe... skal ikke være enkelt og være gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå