Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 kommer veldig mye "slim" som i mengder kan ha litt lyse rosa skjær i fargen. kan være helt blankt også. er dette utflod? noen med lignende?
Amanda- Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 har ikke hatt rosa.... men hvitt, blankt...
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 høres jo ut litt som slimproppen, men den trur jeg ikke kommer mange ganger:)
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Det kan jo høres ut som slimproppen...den kan gå litt av gangen eller hele på en gang...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 slimpropp tenker jeg når er termin da`?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 termin om 4 dager, men begynner og bli mer flytende:S kan det være at jeg lekker? kansje jeg skal kontakte jordmor.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har det også slik. Hadde termin for 2 dager sider. Har hørt at kroppen bare lager mere slim til denne slimproppen hele tiden, så jeg antar at det kan komme ganske mye.
Trønderjente82 Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har nettopp vært på føden for sjekk. Det kan være du lekker fostervann så det er lurt å ta kontakt, men når det er blandet med slik er det mest sannsynlig tegningsblødning slik som hos meg. Fikk bare beskjed om at ting er i gang og at jeg måtte hjem og spise og hvile mest mulig da ting mest sannsynlig vil skje snart:) Kjempe masse lykke til!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 d blir mer flytende utflod så nære termin... var selv på sjekk for vannavgang, men d var bare utflod...men sjekk om du er usikker..d er lurest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå