Natteravnen* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Her er en liten sang til ei super dame: Bli gla igjen, du må bli gla igjen, du må du må bli gla igjen , nå må du bli glaaaaaaaaaaaaa iiiiiigjjeeeeeeen, bli gla! trallallala, tvi-tvi og klem til deg!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 :-) For en fin start på dagen... jeg gleder meg til å bli glad! he he, kan jeg få velge en Jahn Teigen sang??? Da blir det denne: "hvil deg nåååååååååååååå, du er sliten, rett ditt siiiiiiiiiiiiiiiiiinn mot et annet sted. Vann pipler inn, i dine sko, du vandrer i reeeeeeeeeeeeeeeegn. Mil etter mil etter mi-il ----- Mil etter mil etter mi-il. Og det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt å gå, det er lengselen som driver deg, mot et lys som du kan se, men ikke jeg..." For en trist grand prix sang - ha ha ha ha det er kanskje ikke rart den fikk bare null poeng :-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 du skrev det til og med ;-)))) flere fininger, en tanke - det er bra det, da er vi på lag liksom :-)
Maud Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Du har rett, det er egentlig en trist sang. Med den melodien og den klovnen som sang, har jeg bare aldri helt hørt etter hva han synger. Lyset finnes der og driver deg fremover skal du se :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 ... uten vann i skoene til og med ;-))))
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Blir med å synger jeg oxo, så falskt og skjærende som bare jeg kan få til *tralla la la laaaaaaaa*
Plutseliten :) Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg blir også med å synger og heier og fanfarere for deg! Det blir bra igjen....det er helt sikkert Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå