Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I det hele tatt altså. Ikke alene, og ikke med partner. ALDRI!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei du. Klarer det aleine, men har ALDRI fått med en mann. Kanskje fordi jeg har en rar måte og "komme" på??? Må ligge på magen og stimulere klitoris. Thats it.
¤ my precious ¤ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får orgasme alene, men har mine sesielle metoder for å komme. Har aldri fått orgamse med en mann...lurer på hvordan det føles...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ikke fått orgasme heller. Eller....Forklare litt bedre jeg..: Vet at de fleste kvinner får orgasme ved "vanlig" samleie.I tillegg til penetrering,så må jeg bli stimulert i tillegg for å komme.. Kommer alene,men bruker ikke fingrene. Stikker heller ikke noen ting eller fingrene i meg selv,da jeg synes det ikke er behagelig rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Ikke jeg heller.... aldri. Men jeg tror det er mulig at det kan skje....: ) Skal prøve å prøve litt mer på egenhånd. Tror det er viktig å ikke stresse. Bare kose seg, og finne ut hva som egentlig er godt. Jeg er en ganske kontrollert, beskjeden person. Så det har vel kanskje noe med det å gjøre. Vil liksom ikke slippe følelsene og lysten helt løs. Redd for å drite meg ut, og bli for voldsom på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå