Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Var på trening idag og ble stående å snakke lenge med ei av instruktørene der (hun er ei veninne) , så ble det ikke tid til å strekke ut. Gjett om jeg vil ha treningsverk i morra . Buuuhuuu ((
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hehehe... Jeg vil faktisk påstå at det er litt en myte;-) Jeg har drevet med dans i mange år - og jeg strekker mye ut utenom når jeg driver med trening... Og hvis man trener mye, og allikevel dropper å strekke ut merker man ikke nødvendigvis forskjell. Jeg er stortsett viktig på å strekke ut siden det er bra for bevegeligheten, men det er ikke så veldig nødvendig for å bli mindre støl dagen derpå. Trener man masse og ofte, så blir man sjeldent støl og;-)
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 jammen jeg har ikke trent nå på over ei uke fordi jeg hatt magekramper grunnet magesår. Så jeg vil nok kjenne det i morra sikkert. hadde et ganske hardt pass i dag. hehehe, men magen blir forhåpentlig vis nydelig til sommeren.da ;o))
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hva bruker du mot magekramper...?? Men ja, har du ikke trent på så lang tid - kjenner du deg imorgen. Men det er ikke nødvendigvis fordi du ikke tøyde ut;-) Jeg mener faktisk at det bare er ganske bra for bevegeligheten å tøye ut, det tar ikke vekk noen stivhet eller noe;-)
Diva Muffin Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du har trent noen ganger, så blir du neppe stiv som en stokk. Ta eventuelt en varm dusj før du legger deg.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg fikk noe som heter nexium av legen mot såret.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Ahm, ok.. Det hørtes litt skummelt ut... Tror ikke jeg skal prøve noe sånt:p
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du har blødende magesår, takker du ikke nei til medisin som hjelper deg med smertene.;o))
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Heh... Vel, jeg trosser alle smerter jeg kan for å slippe legen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå