Gå til innhold

hei,skal prøve å ta litt postmail innimellom eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04. Lurer veldig på om du kan se noen flere barn på oss, evt kjønn og når det blir?

Veldig moro om du gidder å se på det.

Jeg: 18.11.75

Han: 04.02.75

Vennlig hilsen meg :)

Skrevet

Hei hei, kan du se på lille meg? Jeg hadde en SA i september, og vil så gjerne bli gravid igjen. Får du følelsen av at det skjer i nærmeste fremtid? Og når eventuelt? Og bare for moro: hvilket kjønn ser du? Det blir vår første, så blir bare lykkelig hvis det endelig kunne skje. Meg: 15.01.81 og han: 18.05.80.

Skrevet

heia!! du har spådd meg et par ganger før og foreløpig ikke bommet på noe spesielt så jeg spør litt mer jeg!!!

fikk min lille gutt 31/8 (litt før du trodde, tror du så 18september gitt, men jeg blei satt i gang så man vet jo aldri!!

)

og ønsker meg en liten en til! har satt mine mål om når jeg ønsker ting skal skje og lurer derfor på om du kan se når jeg blir gravid igjen og ev. hva det blir;) (jeg VET jeg får en gutt til(om jeg blir gravid igjen da) men greit med en "bekreftelse".. hehe)

i tillegg lurer jeg på om du kan se hvor mange barn jeg ender opp med til sammen?

jeg er født 090582, gubben 211081. han har i tillegg en sønn fra før, født i 01, om det skulle være relevant.

takk for ev. svar;)

klemklem

Skrevet

Heisann Natti:)

lurte på om du ser graviditet på meg?

eg: 071284

han: 230480

klem og ei flott veke til deg og dine!

Skrevet

Jeg har en datter på 3 år, og prøver nå på nr 2!

Jeg er født 040886

og min mann 190978.

Ser du noe graviditet snart???

Kan se på deg jeg også om du vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...