♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vet d hører til på søvndebatten, men der er d jo INGEN... Ho er 1mnd idag.. sovner i armene mine eller når hun blir trillet i søvn... Så fort jeg legger ho i vogge, seng osv våkner og gråter hun...Jeg har prøvd å pakke ho inn i pledd, varme dyna, gi pupp før hun legge seg...Men d hjelper ikke.. Noen som har tips for å få babyen til å sovne... Vet hun ikke er så gammel ennå, men d er vissnok lurt å prøve så tidlig som mulig... Jeg lar henne aldri gråte mer enn 5 minutter hvis d er hyyylskriking...Ligger hun bare å smågråter så får hun ligge litt lenger da...må tåle å høre at d er lyd i ho;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Du må nok bare vente litt...Hun er så liten enda. Hun trenger nærhet og forstår ikke at du fortsatt er der selv om hun ikke ser deg. Lycke var akkurat lik. Hun var vel 2,5 måneder da hun plutselig kunne ligge å sove alene. Men sovnet ikke selv før hun var 4 måneder. Før det skrek hun hysterisk selv om vi satt vedsidenav.....Så du må nok bare forstette å prøve innimellom...
SaDa Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hva med å legge henne på feks en t-skjorte som du har gått med noen timer? Da får hun jo trygghetsfølelsen med lukten fra mamma
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, den med t-skjorta har jeg ikke tenkt på..d skal jeg prøve imorgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå