Lullabybaby♥ Skrevet 18. oktober 2007 #27 Skrevet 18. oktober 2007 Og Lian så klart.. Som min liten heter... Noen bruker det vist også på jenter...???
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 Kjenner bare navnet Liam - kjenner jeg en god del gutter som heter.... Lian er mer et etternavn i mine øyne... Men Lian har jeg kun sett og hørt som guttenavn... Liane og Liana er jentenavn derigjen.
FrøkenSprøken Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, Alvilde ER nydelig! Må bare bruke noen år på å overtale pappaen først, for han liker det ikke så godt Og med etternavnene våre klinger det bare utrolig flott! *sukk* *Vli ha ROSA baby snart*
Lullabybaby♥ Skrevet 18. oktober 2007 #30 Skrevet 18. oktober 2007 Ja er jo mange som har det som etternavn, så det har vi hørt en del. Uttales likadan som Liam så da blir d jo ikke helt d samme.... Så d på ssb.no at det var få jenter som heter det også faktisk...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #31 Skrevet 18. oktober 2007 Det skjønner jeg ikke at folk ikke kan!! Alvilde er jo bare rett og slett nydelig!!! Jeg tenkte på det til jenta mi - endte opp med noe jeg angrer på... Men skulle bli enig med en, så;-) Kunne godt tenkt meg Alvilde om jeg får en senere! Liker Agathe og Alethe og Wilhelmina og Iven og sånne rare navn og... Men Alvilde er bare altfor nydelig til å ikke brukes;-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. oktober 2007 #32 Skrevet 19. oktober 2007 Navnet som jeg prøvde å få igjennom her til jenta vår var Cebine, men alle jeg møtte synes det var fælt inkl. barnefar:( (må skrives på den måten da og utales med c og ikke k) Ellers så liker jeg veldig godt Anine.... på gutt liker jeg godt navnet Ulrik,men fikk ikke det heller igjennom her..
Helnøtt med spire:) Skrevet 19. oktober 2007 #33 Skrevet 19. oktober 2007 Gine! Det heter eldstejenta vår. nydelig navn:)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 19. oktober 2007 #35 Skrevet 19. oktober 2007 Theis Tinju dersom gutt.... Embla Aurora Sina dersom jente....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. oktober 2007 #37 Skrevet 19. oktober 2007 Hvis babyen i magen blir jente tenker jeg¨på Heidrun, er ikke så vanlig det heller faktisk.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #38 Skrevet 19. oktober 2007 Liker navnet men det passer ikke inn i "planene" våre. Jeg har navn på B og vil at de små gutta mine skal ha navn med samme bokstav:)
Linda-Kristin=) Skrevet 19. oktober 2007 #39 Skrevet 19. oktober 2007 min lille heter Alvin Johannes:)
suseduse Skrevet 19. oktober 2007 #40 Skrevet 19. oktober 2007 gutten min heter Viktor Gunvald etter sin oldefar, og hvis vi får en gutt til vil jeg at han skal hete Konrad (enten som fornavn eller mellomnavn, vi gir et spesielt og normalt slik at de kan velge mere selv når de blir eldre) etter min oldefar er glad i slektsnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå