Gå til innhold

Spesielle og uvanlige navn til babyene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Lian så klart.. Som min liten heter... Noen bruker det vist også på jenter...???

Skrevet

Kjenner bare navnet Liam - kjenner jeg en god del gutter som heter.... Lian er mer et etternavn i mine øyne... Men Lian har jeg kun sett og hørt som guttenavn... Liane og Liana er jentenavn derigjen.

Skrevet

Ja, Alvilde ER nydelig! Må bare bruke noen år på å overtale pappaen først, for han liker det ikke så godt :(

Og med etternavnene våre klinger det bare utrolig flott!

*sukk*

*Vli ha ROSA baby snart*

Skrevet

Ja er jo mange som har det som etternavn, så det har vi hørt en del. :) Uttales likadan som Liam så da blir d jo ikke helt d samme.... Så d på ssb.no at det var få jenter som heter det også faktisk...

Skrevet

Det skjønner jeg ikke at folk ikke kan!! Alvilde er jo bare rett og slett nydelig!!! Jeg tenkte på det til jenta mi - endte opp med noe jeg angrer på... Men skulle bli enig med en, så;-)

Kunne godt tenkt meg Alvilde om jeg får en senere! Liker Agathe og Alethe og Wilhelmina og Iven og sånne rare navn og... Men Alvilde er bare altfor nydelig til å ikke brukes;-)

Skrevet

Navnet som jeg prøvde å få igjennom her til jenta vår var Cebine, men alle jeg møtte synes det var fælt inkl. barnefar:( (må skrives på den måten da og utales med c og ikke k)

Ellers så liker jeg veldig godt Anine....

på gutt liker jeg godt navnet Ulrik,men fikk ikke det heller igjennom her..

Skrevet

Gine! Det heter eldstejenta vår. nydelig navn:)

Skrevet

Theis

Tinju

dersom gutt....

Embla

Aurora

Sina

dersom jente....

Skrevet

Hvis babyen i magen blir jente tenker jeg¨på Heidrun, er ikke så vanlig det heller faktisk.

Skrevet

Liker navnet men det passer ikke inn i "planene" våre.

Jeg har navn på B og vil at de små gutta mine skal ha navn med samme bokstav:)

Skrevet

min lille heter Alvin Johannes:)

Skrevet

gutten min heter Viktor Gunvald etter sin oldefar, og hvis vi får en gutt til vil jeg at han skal hete Konrad (enten som fornavn eller mellomnavn, vi gir et spesielt og normalt slik at de kan velge mere selv når de blir eldre) etter min oldefar :)

er glad i slektsnavn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...