Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei snuppa mi, hvordan går det med deg??? :)
mockis me Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei vennen!!ååå..såg ikkje dette før no..Edu våken enda??Går veldig bra her=) V koser oss for tiden men ekstremt slitsomt på jobb!!Var hjemme kl ni idag..(syte klage bla bla) men det tar på azz!!!! Du då? og gullene dine??
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Selvsagt er jeg våken;) Får ikke sove før sånn tre:-/ Ikke hjemme før ni?? Skitt, det er jo så gale at det nesten er imponerende. Skjønner at du er sliten da, ja!!! Jeg skal på jobbintervju i morgen!! Gruer meg litt og gleder meg masse. Har lyst på jobben og håper såååååå at jeg får den (men det gjør jeg sikkert ikke:-/) Gullene har blitt superstore!! Lucas går langs alt, og sier mamma og pappa *sukk*
mockis me Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 wow...Snart har ungene flyttet hjemmefra.. =) Ka jobb intervju skal du på??
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Huff, ikke si sånt da:-o På Friis på Lagunen...... Ikke drømmejobben, men en god begynnelse ihvertfall. Må bare komme meg ut å jobbe igjen:)
mockis me Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 aaaah! Jøss kult det vel?? Om noen år designer nok du vesker der selv snuppo. =) Må jo være en fantastisk kvalifikasjon at du designer mye selv?Både vesker og klær!!!Elsker originale ting som deg..Så sånn sett blir dt jo ikkje akkurat drømme jobben men du får jo gode selger kunnskaper som er kjekt å ha med videre!!Forresten; Har du lagt ut noen av veske-designene dine på nett?
Monajenten Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 Joda det er jo greit sånn sett. Tenker også at det må være et pluss at jeg designer selv, har skrevet det i søknaden og får jo komme på intervju:) Så får vi håpe at det går bra!! Hadde de på nett tidligere, men har ikke nå:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå