Gå til innhold

mockis :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa mi, hvordan går det med deg???

:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!!ååå..såg ikkje dette før no..Edu våken enda??Går veldig bra her=) V koser oss for tiden men ekstremt slitsomt på jobb!!Var hjemme kl ni idag..(syte klage bla bla) men det tar på azz!!!!

Du då? og gullene dine??

Skrevet

Selvsagt er jeg våken;) Får ikke sove før sånn tre:-/

Ikke hjemme før ni?? Skitt, det er jo så gale at det nesten er imponerende. Skjønner at du er sliten da, ja!!!

Jeg skal på jobbintervju i morgen!! Gruer meg litt og gleder meg masse. Har lyst på jobben og håper såååååå at jeg får den (men det gjør jeg sikkert ikke:-/)

Gullene har blitt superstore!! Lucas går langs alt, og sier mamma og pappa *sukk* :)

Skrevet

wow...Snart har ungene flyttet hjemmefra.. =)

Ka jobb intervju skal du på??

Skrevet

Huff, ikke si sånt da:-o

På Friis på Lagunen......:)

Ikke drømmejobben, men en god begynnelse ihvertfall. Må bare komme meg ut å jobbe igjen:)

Skrevet

aaaah! Jøss kult det vel?? Om noen år designer nok du vesker der selv snuppo. =) Må jo være en fantastisk kvalifikasjon at du designer mye selv?Både vesker og klær!!!Elsker originale ting som deg..Så sånn sett blir dt jo ikkje akkurat drømme jobben men du får jo gode selger kunnskaper som er kjekt å ha med videre!!Forresten; Har du lagt ut noen av veske-designene dine på nett?

Skrevet

Joda det er jo greit sånn sett. Tenker også at det må være et pluss at jeg designer selv, har skrevet det i søknaden og får jo komme på intervju:) Så får vi håpe at det går bra!! :)

Hadde de på nett tidligere, men har ikke nå:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...