Gå til innhold

Krabber de?


Maribella

Anbefalte innlegg

Tuva åler seg fremover, har gjort det siden hun var 5 mnd, å nå er hun begynt å stå opp på knærne, men skjønner ikke helt enda hvordan hun skal få armer og bein til og gå samtidig:) Jeg syns hun er veldig flink og tidlig ute i forhold til søsteren...Noen flere som krabber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min krabber hvis han ligger på et gulv det ikke er glatt. det går ikke veldig fort. men det er på alle fire. ikke åling. Dessuten går han rundt i senga si... :S holder i kanten og går på to rundt...Men han er ganske forut sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin ake sæ bakover, han har funne teknink så at han skjønne han må snu sæ når han ska ake sæ tebake. ganske komisk å se på:-) Og i senga e han heilt turo snur sæ alle veia, ikkje så enkel og legge lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no krabbing her enda, hun kan bevege seg undt om kring, en har aldri sett åssen hun gjør det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krabbing enda, men det kommer nok! Han ruller hele tiden, og er flink til å bevege seg rundt sin egen akse og sidelengs (!) slik at han kommer seg frem. Så kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krabbing eller åling..

Han koser seg når han ligger på magen han =)

Eneste han gjør er å snu seg fra rygg til mage (ikke omvendt) og snur seg rundt i ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen krabbing eller åling her heller. Jenta mi ruller bare fra ryggen til magen, men det gjør hun til gjengjeld nesten hele tiden. Etter å ha ligget på magen en stund blir hun lei. Jeg snur henne på ryggen igjen, og hun ruller over på magen igjen. Slik har vi det for tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!!endelig en mulighet til å skryte litt av småtrollet mitt!!han begynte å krabbe for fullt for to uker siden,og sitter nesten og.Morsomt å se på,men håper dette ikke betyr at han begynner å gå tidlig(storebror gikk da han var 11 mnder og det var kjempestress,holdt på å ramle å slå seg kontinuerlig)Håper han holder seg på gulvet en gooood stund til!

Men søt er han iallefall!!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så tidlig da :) Nei, Lisa krabber ikke men hun roterer rundt i ring og skyver seg bakover. Blir litt irritert da - hvis hun skal ha tak i en leke og den forsvinner lenger og lenger bort fra henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå krabber vesla på alle fire. Har ålt seg rundt en god stund, men nå er det skikkelig krabbing. Sitter selv på knærne, men sjelden hun setter seg på rumpa. Reiser seg opp etter stoler, lekekasser og alt annet som er i nærheten. Og faller en hel del!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...