tinef84*høygravid* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 i morgen blir jeg satt i gang.. endelig.. gleder meg og gruer meg også.. har hørt at disse fødslene kan være værre,men er såpass plaget nå at jeg har ikke noe valg... så krysser fingrene for at det går bra...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Er du langt over termin? Eller blir du igangsatt av andre grunner? Uansett lykke til, tenk snart har du lille nurket i armene dine, skulle ønske jeg med visshet kunne vite npr det starter!!
alines Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Lykke lykke til.... Håper du får en fin fødsel... ))))))
tinef84*høygravid* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er fem dager over termin i morgen.. men blir satt igang pga mye vann i kroppen og at det presser på en nerve i hånda mi.. pluss at jeg har ikke sovet ordentlig på fem uker.. så er veldig klar for og få han ut.. men som sagt har skikkelig fødselsangst så gruer meg også..
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Så bra at det endelig blir baby... Jeg ble satt igang med førstemann. Det var vondt da de tok hinnene, men det gikk bare sekunder før det var ok etterpå. Funka ikke da.. FIkk tabletter opp i skjeden, og disse kjente man jo ikke.. De sier at fødselen blir kortere.. Men det er egentlig like greit som at det drar ut veldig lenge.. Min første startet 2230 og gutten var ute 0352.. nr 2 startet på 1cm 1530 og var ute 1713, og var ikke igangsatt, så vet ikke hva som stemmer.. Men syns ikke den første var verre enn den andre.. Masse lykke til... Husk at med anstrengelse skal man føde sitt barn... Smerten går over når den lille babyen ligger på brystet ditt.... Veldig misunnelig på deg nå.... lykke lykke til...klem..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Det går så bra. Dette takler du bra. Jeg kjenner selv at det jeg gruer meg mest for er selve utpressingen, og ble så lettet da jeg fikk vite at det er jo bare en brøkdel av hele fødselsforløpet og er som oftes gjort i løpet av en time. Vet ikke om det hjelper deg noe. Men etter ni måneder gravid så klarer du dette også, nå kommer belønningen!! Lykke til!
tinef84*høygravid* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 tusen takk for det.. godt og høre at ikke alle har fæle fødsler pga at de blir satt igang.. fleste parten har fotalt meg at det er mye værre og bli satt i gang og at jeg burde forberede meg på det..
tinef84*høygravid* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 jeg også gruer meg mest for det.. skjønner ikke at vi er laget for det jeg.. men som sagt alle klarer det og det gjør nok jeg også.. så gruer meg sikkert mest til det ukjente.. men kjenner at jeg er litt redd altså-..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 igangsetting eller ikke, vi opplever det alle ulikt. Ikke vits å bekymre seg for noe en ikke vet hva er eller hvordan kommer til å bli. Jeg heier på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå