Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Er det vanlig å absolutt ikke kjenne noe som helst endring etter 2 behandlinger? Har liksom bare hørt at folk kjenner mensmurringer og får sterke kynnere osv. Og her sitter jeg, føler ingenting...
alines Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har hatt 4 stk nå... 2 ganger har jeg hatt mensmurringer og sterke kynnere... Men begge de dagene var jeg svært aktiv etter jeg hadde hatt behandlingen.... Jordmoren sa at poenget med akupunkturen er ofte å få hele kroppen til å slappe av.... Det er gjerne da fødselen starter... Så vet ikke helt hva jeg skal si.... Har hatt mensmurringer og kynnere de siste 3 måndene... Men er jo like gravid enda...Så tror ikke akkurat du skal tenke på akkurat det med kynnere og murringer.... Jeg fikk siste behandling i dag... Er veldig spent på om det kanskje skjer noe i natt....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Lykke til til oss da! Håper det skjer i natt for oss begge!! Krysser fingrene! Du er jo på overtid også så jeg unner deg absolutt å føde i natt!!
line_n & sara Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 tor det kommer ann på akupunktøren..min er ganske erfaren (klinikk fjeld) og fortalte meg i går da jeg lå der med nåler, at hun pleide å sette litt kraftigere modning enn "i læreboka" pga erfaring! jeg har vært der tre genger, og de to første behandlingene var mest for morkake, bekken og nyrene, altså ingen direkte fødselsmodning, det starta hun med i går, (37 uker) skal på en time neste uke, (uke 38) og i uke 39 skal jeg gå to ganger i uka, og ligge med nålene så lenge jeg orker! og da regner jeg med at jeg får litt reaksjoner, ja! hun setter dessuten noen nåler for å sove bedre, og det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Når anbefaler en egentilg å begynne med akupuntur?? tar dere disse bringebærkapslene i tillegg?``
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Tilbyr tjenester både innen akupunktur, homeopati og jordmortjeneste. Hyggelige, erfarne, og målbevisste damer som jobber her. Og prisene er absolutt overkommelige. Ligger v/ Majorstukrysset. Hadde jeg visst bedre skulle jeg gått hit både for 3D Ultralyd, og modningsakupunktur på et tidligere stadium. www.familie-klinikken.no
line_n & sara Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 anbefalt å starte med akupunktur i uke 35, og kombineres gjerne med bringebærblader!
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal gå til soneterapi for å modne livmor fra uke 35.. Har 2 venner som har prøvd dette, og begge fødte til termin og hadde en lett fødsel.. Så får vi håpe jeg er like heldig ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå