Gå til innhold

NL er du der

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne vil hun nok ikke gå glipp av... hihi..

OPP!!

saltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakris

Skrevet

hahaha -nei, det har du rett i!!

saltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakris

Skrevet

Vet dere hva de har begynt med her nå??

Hos freia.. ... å putte nonstop inni melkesjokoladeplatene.. de store altså.. Det må være noen fikse ideer fra der bortante hos dere det vel.. ??

Skrevet

hahahaha

neiogneiognei!! melkesjokolade skal være reeeen - et lite stykke norge! og den skal ikke være inni bensinstasjonboller heller!

Skrevet

nei, gubben kjøpte og jeg smakte på en bit nå, men det er altså heeelt FEIL... Melkesjokolade skal smelte i munnen, den skal ikke knase..

Skrevet

Til nøøød kan det være nøtter i, men da skal man være helt innstilt på at det er firkløver og IKKE melkesjokolade det er snakk om! :-o

saltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakrissaltlakris

Skrevet

liker av og til den fruktnøtt, men sjokolade er ikke helt min greie da.

Jeg liker det gule trekantede røret, heter noe på T..

Skrevet

Har spist BEEF JERKEY nettopp ;-p

Skrevet

fnis.. funderte på å kjøpe det i dag, men lot være.. merkelig..

men - det har seg sånn at jeg kom over saltlakris i dag! så nå har jeg 2 poser her! vil du ha dem??

Newton -- Toblerone??

Skrevet

hoho .. da orker du vel ikke noe lakris du da ;-)

Skrevet

oi! Kan du bare slenge dem over,eller?

=o)

Har vaert opptatt i dag..skal ha selskap her i morgen, og har hundretusen ting aa gjoere...

Hva fant du av saltlakris,da??

spennende =o)

Skrevet

Ja, det var det det het ja..

Spiser det ikke så ofte, men syntes det er godt.. Det sprøe greiene inni der som blir sånn seigt..

Skrevet

salte fisker ser det ut til.. har ikke smakt på dem :-p

Skrevet

ALLTID plass til saltlakris ;o)

Skal legge barn her naa. Bade smaaen,og synge for han. Gubben er opptatt med halloween forberedelsene sine. Faatt 6 gravsteoetter paa plena,na...

Og hele verandaen vaar er full av skjelletthoder og hengende rariteter fra taket...stakkars MEG!

Snakkes...kommer kanskje tilbake senere i kveld

Skrevet

jeg sender gjerne om u vil ha dem - det var masse mer der de kom fra :-)

verandaen din høres..... interessant ut... hehehehe

ser deg!

Skrevet

hoho.. NL, Du må ta bilde av de gravstøttene og sende over ..

Er såå nysgjerrig på de :-)

Skrevet

Ja,det skal jeg gjøre ;o)

Det ser riktig så tragisk ut,egentlig..

Rene kirkegården etterhvert.

Han ville lage ei gravstøtte til,med påtrykket:

Her ligger min 1. og 2.kone.

Den 3. beholder jeg!

haha

Skrevet

hehehehe...

Skrevet

Nå har jeg fortært en halv pose altså :-s

Skrevet

ok,ok....sender adressen min til deg i pm ;o)

VIL gjerne ha! Takk!

Skrevet

fnis

godt jeg ikke spiser av de 2 jeg tenkte på til deg da... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...