enpå3ogenpå1 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 smører dere bare mellomkjøttet? Og hvor ofte?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hver kveld... smører rundt hele åpningen og tøyer litt...
Puselure Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Sist smurte jeg med Weleda sin fødselsforberedende olje fra uke 34 tror jeg. Smurte mellomkjøttet og rundt vaginaåpningen. Dette er med på å øke elastisiteten i vevet. Ved massasje økes blodtilførselen og en kan forhindre revning under fødselen. Jeg smurte hver kveld og hadde ikke tegn på rift heller;) Gutten min var 35 cm rundt hodet. Skal bruke det denne gangen også.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jordnøttolje, er det det man kan bruke? Og så den Weleda sin da som det står over her =)
line_n & sara Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 her får mellomkjøttet seg en liten massasje hver kveld, med weleda!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Kan noen forklare meg hvordan dette gjøres? Hehe.. Jeg er jo helt grønn på sånne ting...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Når begynte dere med oljen? Kan man begynne tidlig eller har den kun noe for seg på slutten?
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Apoteket og helsekost regner jeg med... jeg vil begynne nå... er 28 uker på vei.
Puselure Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg mener å huske at det ikke anbefales før ca 34 uker. Husker ikke helt hvorfor, men.... Det holdt for meg ihvertfall:) Se innlegget over:) Helsekost selger Weleda ihvertfall.
Puselure Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Se denne linken: http://www.weleda.dk/hudpleje/graviditet-og-amning/graviditet/foedselsforberedelsesolie/ Der står dette: En regelmæssig massage af mellemkødet gør huden smidig og elastisk og kan forebygge at det revner under fødslen. Massagen øger blodcirkulationen, og derved smidigheden.Olien er et helt naturlig produkt, specielt skabt til pleje af mellemkødet. Den indeholder mandelolie, hvedekimolie, som er rig på E-vitamin. Kan anbefales fra 34. svangerskabsuge. Ingredienser: Mandelolie, hvedekimolie, ægte æteriske olier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå