Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg la jenta mi på tre måneder i senga for å sove i kveld, som vanlig. Etter en liten stund begynner hun å sutre og jeg går inn til henne. Hun er da litt tungpustet og idet jeg løfter henne opp hiver hun etter pusten, og slutter å puste. Jeg legger henne over og dunker henne tre ganger i ryggen før hun begynner å gråte. Etterpå sovner hun på armen min,og begynner å snorke - noe hun aldri har gjort før... Nå er hun våken igjen og ligger her og pludrer ved siden av meg. Burde jeg gjøre noe med dette, eller er det fortsatt normalt med ujevn pust?
flashdancepants Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Mener jeg har lest at småbarn kan stoppe å puste innimellom, spes. når de sover? Voksne kan også gjøre dette. Men hør m/ helsesøster eller kanskje du kan ringe legevakten å spørre om du er veldig bekymret. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ville ihvertfall fulgt med gjennom natta, ringt hs imorgen tidlig. hvis det skjer igjen ville jeg ringt legevakta. mulig jeg er det som kalles 'hysterisk' men.. bedre å ta en tlf for mye, enn en for lite..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Føler med deg, det er skremmende! Opplevde noe lignende når sønnen min var på samme alder. Han lå på fanget mitt, og sluttet og puste noen sekunder, dette skjedde et par ganger på kort tid. Vi ble redde og ringte legevakta. Der fikk han undersøkelse, men legen sa det var normalt med ujevn pust hos små babyer. Pustinga er rett og slett ikke ferdig utviklet. Så jeg tror ikke du trenger å være så bekymret, men det kan være greit å ringe legevakt bare for å høre hva de sier kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå