litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 aldri merket det jeg så ble litt nysgjerrig....
nr2-imagen:) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 veldig forskjellig... Men man må måle til samme tid hver dag fo å se dette. Lettere viss man lager seg en kurve og legger inn temperaturene. Da ser du på kurven viss den stiger litt... Men jeg tror det er ca. 0,5-1 grad. Men som sagt er dette veldig forskjellig! Men det er spennende!
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 hmmmm.... takk Ann! Kanskje jeg forsøker men er så redd for å bli for ivrig.... jeg er vel kjent med å bli for engasjert når jeg først engasjerer meg så er bare så redd det skal bli for krampeaktig...
nr2-imagen:) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Skjønner! Viktig å ha et avslappet forhold til det.. I begynnelsen våknet jeg tidlig for jeg gledet meg til å tempe..hehe Men nå glemmer jeg det nesten.... Tror du kommer fort over den ivrigheten.. Gjorde vertfall jeg! Men lykke til med prøvingen uansett!! Prøvd lenge da?
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 oh nei, ikke prøvd lenge, er bare på 2pp så regner med jeg forsøker naturens gang med tanke på når vi har lyst til å hoppe i høyet noen måneder framover;o) Blir jo bare litt nysgjerrig vet du ;o) Ble gravid på fjerde pp sist.... Jeg har dog vært klar i over et halvt år mens sambo fikk jeg først på gli for et par mnd siden....Nå er han nesten mer klar enn meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå