Gå til innhold

Dere som ikke strikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hva gjor dere på i engels, norsk, historie mm timer på videregående?? Hehe, jeg strikket enormt mye på den tiden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da pynta jeg i skoledagboka mi eller leste Sagan Om Isfolket :o)

Skrevet

Jeg skravlet (og sendte lapper)med en kamerat. Han har i dag eget program i P3 så han er av den pratsomme typen. ;-)

Skrevet

Lite nerd jeg, fulgte faktisk med i timene..hehehehe

Skrevet

hm.. jeg flørtet vel mest med lærerne jeg da...haha=p

og skravlet ,skrev sms til min nåværende forlovede og rullet meg et lager med røyk.. hehe.. var ikke klassens best likte elev nei..hihi

Skrevet

Kanskje litt nerd, men veldig smart. Skulle ønske jeg hadde fulgt mere med også faktisk :o(

Skrevet

Drøste, sendte lapper, skreiv "I Love You", tenkte og snakte om sex. Tok notater fra overheaden.

Skrevet

Pyntet i skoledagboka, skrev dikt eller slikt, leste sagan om i.f jeg også, eller alt annet jeg kunne komme på.

På det værste skrev jeg ned sangtekster, vitser osv fordi jeg ikke klarte å komme på noe annet å gjøre.

Strikke i timene tror jeg ikke vi hadde fått lov til.

Eller, de andre tingene hadde vi jo heller ikke lov til, men det merket de jo ikke. :-)

Skrevet

Lærte noe. De fagene jeg ikke lærte noe i, droppet jeg og tok som privatist.

Skrevet

sov, skrev lapper, bondesjakk, rebuser, tegnet i boka, telte minuttene til pausen.. :P

Skrevet

Sove er ikke så dumt heller.

Skrevet

Ingen andre som strikket i min klasse, men ser at du er like gammel ca som søstrene mine. De strikket i timene.

Jeg tegnet kruseduller og hjerter med utstrøkne navn inni. Og skreiv tulledikt til venninnene mine. Og fulgte litt med, også.

Om man er flink til å strikke, går det greit å følge med samtidig som hendene jobber - hvis man ikke må ta notater, selvsagt.

Skrevet

Fikk dere lov til å strikke i timene da?=) Jeg fulgte faktisk med, og syntes at skolen var spennende (selv om karakterene stort sett var midt på treet),

Skrevet

Jeg stressa livet av meg for å få noe med meg. Ville ha gode karakterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...