LadyLuck & Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Småen på 9mnd sover så dårlig om nettene. Sovner i åtte tiden, men våkner igjenn i tolvtiden. Da nekter han å sovne igje uten litt kos og stryking på ryggen, så sovner igenn rundt halv ett. Så sover han bra frem til ca syv, og da er det bare å st opp, ikke noe roer ham da. Har prøvd å lokke litt med flaske o.l, men det hjelper ikke. Noen gode tips?
LadyLuck & Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er hvertfal helt utslitt. gravid er jeg også. har gode rutiner på ham, og han sover nesten ikke på dagen.
St.Sunniva Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, syv er vel ganske normalt for de å stå opp ja...Snuppa sov vel til åtte-ni frem til hun var ca 10 mnd, men nå er det sju-åtte. Når hun våkner på natta tilbyr jeg henne vann, og hun velter om på siden igjen og sover videre. Har alltid en flaske vann ved senga hennes....lindrer fint om de våkner av f.eks hoste også.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Synes det høres ut som han sover lenge jeg også Du er heldigere enn meg,snuppa på 7 mnd nekter å sove før 10-11 tiden og våkner kl 7 igjen. Med opptil 4-5 våkninger om natten:( Skulle gjerne hatt litt tips motsatt vei jeg da,om å få henne til å sovne før;)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Syns den sovinga går litt i rykk og napp,jeg.De sover godt i perioder,mens andre ganger er jeg oppe med de 3-4 ggr hver natt. Går seg nok til.Kanskje det er noen tenner på gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå