Gå til innhold

Laaaange kynnere.. (samme som 3. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye kynnerer om dagen, spesielt på kveldstid.. De er ikke vonde, men ganske slitsomme fordi de vil liksom aldri slippe.. Har også en del mensmurring..

Har vært mye plaget med kynnere i svangerskapet, men de har aldri vart så lenge av gangen... (Opptil flere minutter)

Hva kan dette bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var hos JM her om dagen, å spurte litt rundt det med kynnere og rier. Har masse kynnere denne gangen og fødte for tidlig sist. Hun sa at det som kjennetegner de første riene er at de er litt kortere og vondere enn kynnere? Jeg synes det hørtes helt motsatt ut av hvordan jeg ville trodd det var, men ikke vet jeg???

Skrevet

Hei, jeg tror ikke det er rier, jeg tror det er som du sier; laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange rier. Men det er bra at du har dem, og det er bra at du murrer og alt. For joe lenger du kan modnes uten å plages noe særlig, jo mer er gjort når fødselen virkelig er i gang. Du kan jo på en måte si at du er i gang, og at du er fryktelig heldig, fordi kroppen din vil bruke tid på å forberede seg, i stedet for å ta hele jobben i en sleng.

Lykke til!!

Sist jeg fødte trodde jeg at jeg skulle føde "hvert øyeblikk" i tre uker hehe, og da hun bestemte seg for å komme tok det 3 og en halv time fra første rie.... Godt å ha drittjobben gjort over tre uker for da var det jo nesten bare pressing igjen :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...