Gå til innhold

Hvordan blir jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 11.desember,og vi tenkte å reise til svigers i jula. Det er 30 mil dit,så da må vi enten reise med fly eller tog.

MEN hadde dere turt å satset på å bestille, eller om vi kanskje muligens må droppe hele turen.

Hvem vet, kanskje jeg går over tida også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde turt å bestille. Men det går vel an å kjøre hvis formen er bra.

Kjører ca 20 mil hjem til min familie til jul iår, men termin er ikke før i februar da...

Skrevet

Skulle kjørt om vi hadde hatt noe å kjøre med..Men det har vi ikke.

Vi har i tillegg en som er 20 mnd 3.desember. Ergo så har vi masse bagasje,tvillingvogn og 2 små barn.Blir stressa av å tenke på det.hehe

Skrevet

Går det ikke an å ta det neste år da? Kan jo gå 2 uker over termin, og er vel litt stress med amming som ikke kommer ordentlig igang kanskje, bleieskift osv... Jeg skal ihvertfall ha en superrolig jul, må jo ha tid til å komme oss etter fødselen...

Skrevet

Hold dere hjem og ta det med ro. Du kan gå over tida, ha problemer med amming eller kolikk, osv. Din elste kommer til å ha det litt vanskelig som det er med en til i huset og mindre oppmerksomhet fra mamma. Pluss at det er godt å komme seg inn i rutine med barna hjemme. Kos dere hjemme og heller inviter folk på besøk hos dere. Enn om svigers kommer til dere da???

Skrevet

Jeg har bekkenløsning og regner med å være ganske svær i jula, så vi har gjort det slik at min familie (mamma, stefar og to brødre) kommer til oss. Samt sambo's mor og bestemor. Mamma kommer et par dager før å hjelper til med forberedelsene.

Jeg orker ikke tanken på en diger familiejul som vi pleier å ha(16-18 stk til middag og kaffe). Tar heller å deler det opp i små besøk, samt at sambo skal jobbe litt å det blir "fridager" for meg.

Skrevet

mitt råd er at dere holder dere hjemme og slapper av.

så kan heller svigers komme til dere om de ønsker.

vi har gjordt det slik i 2 år før og vi nå at vi er hjemme så får de som vil komme hit. er lettere for 2 voksne og reise enn for oss med unger og masse saker.

Skrevet

Jeg hadde IKKE dratt i din situasjon. Absolutt ikke. Jeg har de herligste svigers, så det står ikke på det, men så fritt som hjemme blir det likevel ikke. Jeg vil ha muligheten til å kunne sitte med puppen ute, ikke føle at jeg forstyrrer noen med barnegråt, slappe av, roe ned og bli kjent med den nye familien din. Ikke minst: tenk så deilig: julaften sitter du og ammer forran tre nøtter til askepott og disney med elstebarnet i armkroken.

Skrevet

Synes ikke det hørtes noe koselig ut i det hele tatt jeg.

Eldstebarnet liker ikke å se på tv,så jeg ser for meg at jeg løper rundt her som en jojo for å underholde han samtidig som jeg skal amme.

Vi har desverre ikke plass til svigers her,ellers hadde jo det vært et alternativ :)

Skrevet

Ta det som det kommer du.... Har du lyst til å dra når jula er dr så drar dere, hvis ikke blir dere hjemme........¨

30 mil er jo ikke all verden det heller, ca 4 timer med tog? Tror nok ting ordner seg slik at dere får en fin jul alle sammen.....

Skrevet

kan være lurt å bestille til jul, mange som skal hjem..

bestilli god tid, så får dere reise akkurat når dere vil , slipper "restplasser"

Skrevet

Med en nyfødt baby hadde jeg holdt meg hjemme !

Vi feirer jula hjemme i år , med storesnuppas første jul feskt i minne ! Gråt fra vi kom til sviger og til vi dro ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...