Lillespireengangtil Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har termin 11.desember,og vi tenkte å reise til svigers i jula. Det er 30 mil dit,så da må vi enten reise med fly eller tog. MEN hadde dere turt å satset på å bestille, eller om vi kanskje muligens må droppe hele turen. Hvem vet, kanskje jeg går over tida også?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vet ikke om jeg hadde turt å bestille. Men det går vel an å kjøre hvis formen er bra. Kjører ca 20 mil hjem til min familie til jul iår, men termin er ikke før i februar da...
Lillespireengangtil Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Skulle kjørt om vi hadde hatt noe å kjøre med..Men det har vi ikke. Vi har i tillegg en som er 20 mnd 3.desember. Ergo så har vi masse bagasje,tvillingvogn og 2 små barn.Blir stressa av å tenke på det.hehe
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Går det ikke an å ta det neste år da? Kan jo gå 2 uker over termin, og er vel litt stress med amming som ikke kommer ordentlig igang kanskje, bleieskift osv... Jeg skal ihvertfall ha en superrolig jul, må jo ha tid til å komme oss etter fødselen...
Kahbean Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Hold dere hjem og ta det med ro. Du kan gå over tida, ha problemer med amming eller kolikk, osv. Din elste kommer til å ha det litt vanskelig som det er med en til i huset og mindre oppmerksomhet fra mamma. Pluss at det er godt å komme seg inn i rutine med barna hjemme. Kos dere hjemme og heller inviter folk på besøk hos dere. Enn om svigers kommer til dere da???
mor.monsen Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har bekkenløsning og regner med å være ganske svær i jula, så vi har gjort det slik at min familie (mamma, stefar og to brødre) kommer til oss. Samt sambo's mor og bestemor. Mamma kommer et par dager før å hjelper til med forberedelsene. Jeg orker ikke tanken på en diger familiejul som vi pleier å ha(16-18 stk til middag og kaffe). Tar heller å deler det opp i små besøk, samt at sambo skal jobbe litt å det blir "fridager" for meg.
3 skatter ute:) Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 mitt råd er at dere holder dere hjemme og slapper av. så kan heller svigers komme til dere om de ønsker. vi har gjordt det slik i 2 år før og vi nå at vi er hjemme så får de som vil komme hit. er lettere for 2 voksne og reise enn for oss med unger og masse saker.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde IKKE dratt i din situasjon. Absolutt ikke. Jeg har de herligste svigers, så det står ikke på det, men så fritt som hjemme blir det likevel ikke. Jeg vil ha muligheten til å kunne sitte med puppen ute, ikke føle at jeg forstyrrer noen med barnegråt, slappe av, roe ned og bli kjent med den nye familien din. Ikke minst: tenk så deilig: julaften sitter du og ammer forran tre nøtter til askepott og disney med elstebarnet i armkroken.
Lillespireengangtil Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Synes ikke det hørtes noe koselig ut i det hele tatt jeg. Eldstebarnet liker ikke å se på tv,så jeg ser for meg at jeg løper rundt her som en jojo for å underholde han samtidig som jeg skal amme. Vi har desverre ikke plass til svigers her,ellers hadde jo det vært et alternativ
nr 6 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Ta det som det kommer du.... Har du lyst til å dra når jula er dr så drar dere, hvis ikke blir dere hjemme........¨ 30 mil er jo ikke all verden det heller, ca 4 timer med tog? Tror nok ting ordner seg slik at dere får en fin jul alle sammen.....
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 kan være lurt å bestille til jul, mange som skal hjem.. bestilli god tid, så får dere reise akkurat når dere vil , slipper "restplasser"
Smellt P. Tjukka Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Med en nyfødt baby hadde jeg holdt meg hjemme ! Vi feirer jula hjemme i år , med storesnuppas første jul feskt i minne ! Gråt fra vi kom til sviger og til vi dro ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå