Gå til innhold

Fort stor eller bare oppblåst??


Mia Maria

Anbefalte innlegg

Hei.. nå er det to uker siden vi testet positivt... er 8 uker på vi nå, Men på disse to ukene føles det som om magen har kommet i en rekord fart.. tenkte ikke vi skulle si noe til noen enda, og heller ikke barna våre. Men HALLO... ett hvert menneske med litt sunn fornuft må da begynne å tenke sitt om denne plutselige ut-esingen og ekstra bilringen som har dukket opp...hehe.. er liksom ingen bukser som er gode å ha på lengre og puppene er det første som møter folk (føles som de er en halv meter foran meg) har gått opp to STR allerede jo... Er litt frustrasjon ute å går kan man si, og dette var dagens...hehe... om ingen skal få vite det enda, å tror jeg at jeg må holde meg innendørs de neste ukene om ting fortsetter i dette tempoet.... Noen flere???????????????? c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ føle akkuart d samme... magen e blitt skikkelig stor føle æ.. Men mamma sir at d e vanlig at magen e oppblåst nu i begynnelsen. Så æ roe mæ me den :) men lure jo på om folk ser d, føle æ får så mange blikk av folk i klassen og sånn.. så får vel fortelle dem d ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... andremann har vært i magen min i fem uker og jeg er allerede oppblåst... Er man mer oppblåst/ blir fort større med andremann lurer jeg på? I morra er det familiemiddag og jeg har ingen planer om å avsløre hemmeligheten vår enda. Gode unnskyldninger for at jeg ikke tar et glass vin tas i mot med stor takk:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og min andremann i magen. Og jeg har hørt at man raskere får mage ved andre svangerskap:-) Vil og gjerne ha gode unnskyldninger for å unngå vin drikking.... Kommer tross alt en jul der jeg har tenkt å holde på hemmeligheten min.... Har mistet 2 ganger, og vil ikke at andre enn den aller nærmeste familien skal vite det før jeg har sett liv med egne øyne denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jul ja... har ikke kommet så langt som å tenke på den enda. Men det kan bli en utfordring ja. Spørs om ikke jeg blir avslørt innen den tid. Men heldigvis for oss er jo moten store klær igjen. Har gått til innkjøp av et par romslige kjoler som skjuler det meste. Og de kan jo brukes i lang tid fremover...

 

Tror jeg skal satse på en story om hodepine eller noe sånt nå til helga, når vinen kommer på bordet... Tynt, men kan virke...

 

Lykke til videre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... Skal ferie 30års dagen min neste helg, å rekner med at folk spekulerer da når jeg ikke blir full, fullere fullest.... skal bytte alkoholfri vin over i en som d har vært alkohol i..så jeg liksom drikker.. men er skeptisk ja...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...hadde samme problem forrige fredag da jeg fikk vite av gynekolog at jeg var gravid og samtidig skulle ha en festlig sammenkomst med venner. Unnskyldningen min var at jeg gikk på penicillin, og det holdt i massevis:-). ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...