Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Får begynne fra starten for dere som ikke har fått med dere hele historien. Idag ringte jeg til bhg ansvarlige i kommunen. For og spørre om det fantes åpen barnehage noe sted her. Spurte om det og et par andre ting. Fikk da beskjed om at åpen bhg var det ikke, men det var en ledig plass på en familiebhg som tulla kunne få. (egentlig er det kø her, men alle i køen ville ha plass fra nyåret, så derfor kunde jeg få den) Selvfølgelig ville jeg det. Derfor må jeg møte opp på barnehagen imorgen på besøk. Har gledet meg til det hele dagen. Men nå har jeg mistet allt håpet om at dette ender godt. Som noen kanskje har fått med seg så ble mitt og samboer sine visa kort stjelt for noen uker siden. Kontoen min ble missbrukt, og siden vi bare har penger på min bank så satt vi igjen uten penger. =( Banken skulle bruke 2-3 uker på og fikse dette og vi har fortsatt ikke fått noen penger. Så var det tilbake til imorgen da. Da må jeg ta bussen 15 minutter for og kunne komme meg på bhg. Men det får jeg jo ikke gjort uten penger. Hadde regnet med og rekke og fått lånt av noen idag da. Men vi har ikke så mange som vi kan spørre som bor nære nok. Svigermor sa nei. Svigersøster har reist på ferie igår. Og så er det et par andre som vi kunde spørre, men dem har ikke tatt tlf. Hverken på sms eller når vi ringer. =( Min familie bor jo i sverige, så dem får jo ikke gjort noe. Dessverre. =( Er jo ikke mange kronene det koster og ta bussen den korte veien. Men mer enn jeg har akkuratt nå. Så nå sitter jeg her og er så lei meg og oppgitt.. Hvorfor skal allt gå galt alltid? Begynte dagen kjempe bra, så ender den sånn. *Drittleiogkjempeleimeg*
Koala *g07* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Svigemor sier nei?? til å betale en bussbillett?? ehhhhhh...hvordan svigemor er dette?
Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Den diskusjonen har jeg ikke lyst til og gi inn på. =)
LadyLuck & Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 seriøst, sa din svigermor nei, koster jo ikke så mye med bussen, og hun vetjo sikkert om hvordan det er ang penger. Hadde det vært min svigermor så...
Fabelaktiv Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 makan.. du får spørre på bussen da om han kan la deg betale det neste gang... håper det ordner seg for deg iallefall
Koala *g07* Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ja ærligtalt.. Hvor bor du a? Det blir for langt å gå? Kan jo ikke akkurat koste så mye for en buss. Har ikke flasker du kan pante? hehe.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 kan du ikke spørre om og komme en annen dag om det ikke passer,slikt pleier og være greit
Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det kan hende det er greit. Men siden det er ganske mange her som ikke har fått plass så er jeg redd det kanskje er noen andre som har lurt på den plassen og kanskje får den hvis jeg ikke kan møte opp imorgen. Skjønner?
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 si du vil ha den da, og at du kommer en annen dag! om du ombestemmer deg blir du ikke hals hugget må være litt sleip innimellom..hehe ellers må du bare ta beina fatt og gå dit da.
Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 Ja vi får se imorgen hvordan jeg løser det. Jeg vil hvertfall ikke miste plassen.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 nei det skjønner jeg, du finner nok en løsning
Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det blir litt i lengste laget og gå. Da må jeg begynne tiiidliiig! Men i verste fall så kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå